Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Yep, allemaal Wagyu grade A5 filet pure geprepareerd door Salt Bae op de zoete tonen van Beyoncé en Taylor Swift en iedereen krijgt een aseksuele platonische sekswerker op zijn schoot met een fooi van 611.000 euro, terwijl gedresseerde oerang-oetang-eunuchen mét fietshelm een burleske dans opvoeren in een gouden kilt.

Zoiets?
Ik ben vrij!

Yep, allemaal Wagyu grade A5 filet pure geprepareerd door Salt Bae op de zoete tonen van Beyoncé en Taylor Swift en iedereen krijgt een aseksuele platonische sekswerker op zijn schoot met een fooi van 611.000 euro, terwijl gedresseerde oerang-oetang-eunuchen mét fietshelm een burleske dans opvoeren in een gouden kilt.

Zoiets?
Op @Tomski zijn domein?

Ik zou nog niet naar Beyoncé gaan als ik er 130 miljoen euro voor kreeg.

Voor 130 miljoen zou ik wel gaan. Maar dan wil ik mijn geld op voorhand, koop ik alle tickets op en als ze dan op het podium komt zal ik daar in lege zaal staan met

acJnnh3.png

Effe een lotje dat al even in mijn vestzak zat gescand via de app, en jawatte... Nog niet de grote pot, maar we mogen ni klagen...

Screenshot_20231003_064518_National Lottery Belgium.jpg

4 plus het bonuscijfer. Nog nooit zoveel gehit en speel al jaar en dag elke trekking mee...

Lotje was 2, 5 euro * 2 trekkingen

Voor 130 miljoen zou ik wel gaan. Maar dan wil ik mijn geld op voorhand, koop ik alle tickets op en als ze dan op het podium komt zal ik daar in lege zaal staan met
Pakt 60.000 tickets aan gemiddeld 150 EUR elk, dat is 9 miljoen geïnvesteerd.
Dan schiet er nog een schoon bedrag over om een BBQ te organiseren voor BG, met DJ naar keuze.

Effe een lotje dat al even in mijn vestzak zat gescand via de app, en jawatte... Nog niet de grote pot, maar we mogen ni klagen...

Bekijk bijlage 23446

4 plus het bonuscijfer. Nog nooit zoveel gehit en speel al jaar en dag elke trekking mee...

Lotje was 2, 5 euro * 2 trekkingen
"Nog nooit zoveel gehit en speel al jaar en dag elke trekking mee..."

Dat wil dus zeggen dat het nog altijd een verlieslatende activiteit is? :unsure:

"Nog nooit zoveel gehit en speel al jaar en dag elke trekking mee..."

Dat wil dus zeggen dat het nog altijd een verlieslatende activiteit is? :unsure:
Dat is de ironie in a nutshell, yes...

Beter dan die max 2 of 5 euri elke keer.

En ik herken hier duidelijk de vaste spelers hier die :oops: hebben gereageerd

Vanaf volgende week Eurodreams. Kans op €20.000 per maand en dat twintig jaar lang. €240k/jaar. Niet slecht. De waarde van dat geld zal op twintig jaar tijd door inflatie wel lager liggen, maar het zal wel lange tijd een mooi bedrag blijven. Mits wat slimme investeringen zal dat wel renderen.

Vanaf volgende week Eurodreams. Kans op €20.000 per maand en dat twintig jaar lang. €240k/jaar. Niet slecht. De waarde van dat geld zal op twintig jaar tijd door inflatie wel lager liggen, maar het zal wel lange tijd een mooi bedrag blijven. Mits wat slimme investeringen zal dat wel renderen.
Das voor de gemiddelde BG'er wat extra zakgeld.
😎

Dat klinkt alsof dat heel veel is, maar uiteindelijk is dat op die 30 jaar toch "maar" 7,2 miljoen.

Euromillions en Vikinglotto zijn en blijven toch de twee waar echt grote bedragen mee te winnen zijn. (En Eurojackpot, maar dat kan je niet in België spelen)

Dat klinkt alsof dat heel veel is, maar uiteindelijk is dat op die 30 jaar toch "maar" 7,2 miljoen.

Euromillions en Vikinglotto zijn en blijven toch de twee waar echt grote bedragen mee te winnen zijn. (En Eurojackpot, maar dat kan je niet in België spelen)
Win for life en soortgelijke dingen, zijn gericht op mensen die niet echt goed kunnen rekenen :p

Wat ik doe als ik de lotto win? Alles in een zak steken en in brussel aan een europese politieker gaan geven en die klote uurwissel laten afschaffen!

Zeg niet wintertijd maar standaardtijd want dat is precies wat het is.

Zomeruur is een fucking abominatie, een fantasme dat een regelrechte aanslag is op de gezondheid van de mensen.

En dan ontopic:

Als ik een fabelachtig bedrag win waardoor ik ik nooit meer hoef te werken durf ik al op papier te zetten dat ik mij geen enkele dag zal vervelen.
Zoveel meer tijd om aan eigen zinvolle invulling te doen.

En als de gezondheid het toelaat zijn er weinig zaken die niet te realiseren zijn met tijd en een zak geld.

Terug
Bovenaan