Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste oplossing dat ik kan bedenken is, huur een financiëel adviseur in (een onafhankelijke die niet verbonden is aan een bank). Die zal ervoor zorgen dat je geld zoveel mogelijk gewaarborgd blijft + dat je jezelf niet straatarm maakt door teveel aankopen.
Bonus is dat, als er mensen zitten te smeken om geld, kun je gewoon zeggen dat je adviseur dat allemaal regelt. En die adviseur zal hen dan wel afwimpelen.
Oei, ik ga die al winnen en ben niet van plan te delen. Sorry!Vanavond eens de record jackpot winnen se. Goed gevoel bij.

Ja, ik ken zo iemand. De man is Bedrijfsrevisor en heeft toch een deel zo een klanten die hij begeleidt Zonder in detail te treden vertelt hij daar wel sappige verhalen over.Bestaat dat dan?
Je hebt vermogensbeheerders genre Petercam-Degroof, maar dat zijn zelf ook banken die in de eerste plaats aan jou willen verdienen.
Maar het raakt wél opgevuld!240 miljoen. Wat een absurd hoog bedrag. Haast abstract rijk, véél meer dan je nodig hebt om een waardig bestaan te hebben. Je krijgt dan toch een enorme leegte die je opvult met oppervlakkige zaken zoals dure auto's en designerspullen?
Whatever floats your boat, natuurlijk.Maar het raakt wél opgevuld!
Goh, ga je dan nog meer op dit forum zitten240 miljoen. Wat een absurd hoog bedrag. Haast abstract rijk, véél meer dan je nodig hebt om een waardig bestaan te hebben. Je krijgt dan toch een enorme leegte die je opvult met oppervlakkige zaken zoals dure auto's en designerspullen?
?Misschien bedoel je het niet zo maar het klinkt sterk alsof het belangrijk is dat je die 240 miljoen opdoet in je leven. Zeker niet nodig, ge kunt het ook doorschuiven naar je naasten (misschien wel beter niet zeggen tegen hen terwijl je nog leeft240 miljoen. Wat een absurd hoog bedrag. Haast abstract rijk, véél meer dan je nodig hebt om een waardig bestaan te hebben. Je krijgt dan toch een enorme leegte die je opvult met oppervlakkige zaken zoals dure auto's en designerspullen?
) of gigantisch investeren in bepaalde zaken. Zo zou ik bijvoorbeeld proberen een MoCap studio (om 3D te animeren, denk aan Gollum) op poten te zetten want ik vind dat Belgie en rest van Europa daar te weinig van hebben.

Dad joke award van de maand.Ik zou het verdelen onder de armen.
de ene helft onder de linkerarm en de andere helft onder de rechterarm