Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).Hoe speel je dat? Kan dat online?Komende woensdag 25 miljoen te winnen met Vikinglotto.
Inzet is wel 10 eur, maar dan heb je ook wel alle “Vikings” (bijkomende getallen/sterrenbeelden/etc).
Toch ingezet ^^
Hoe speel je dat? Kan dat online?
Sterrenbeelden? Vikinglotto heeft toch geen sterrenbeelden, dat is bij de joker.Komende woensdag 25 miljoen te winnen met Vikinglotto.
Inzet is wel 10 eur, maar dan heb je ook wel alle “Vikings” (bijkomende getallen/sterrenbeelden/etc).
Toch ingezet ^^
Ja dat weet ik, ik wou gewoon wat kaderen van die extra Viking, dat dat zowat t zelfde is als bij joker dat sterrenbeeldSterrenbeelden? Vikinglotto heeft toch geen sterrenbeelden, dat is bij de joker.
Je hebt je cijfers van 1 tot 48 waarvan je er 6 moet kiezen, dan 5 vikings (die je bij het Belgische systeem altijd krijgt) en dan moet je zelf nog 1 superviking kiezen.

Ah ja, daar kan je het inderdaad wat mee vergelijken.Ja dat weet ik, ik wou gewoon wat kaderen van die extra Viking, dat dat zowat t zelfde is als bij joker dat sterrenbeeld
benieuwd ^^
Ik ben beroofd door de vikingsik viking ook es mee voor morgen.

We're in the same boat. Jumped the hype train of zal ik snekkja zeggen.Ik ben beroofd door de vikings![]()
Sounds good, kzou het ook zo doen130 miljoen? Tegen niemand zeggen, klinkt makkelijk, maar het is natuurlijk leuker als je het kan delen met je dichtste familie of vrienden... Wat ben je ermee als je alleen in je Bugatti naar de luchthaven rijdt om alleen op je privéjet te stappen richting je lege, 10 bedroom villa op een werelddeel waar je niemand kent?
Ouders/zus zou ik dus mss wel inlichten (daarom nog niet over de grootteorde) en steunen, maar de rest van de familie krijgt niets. Als je daaraan begint, komt er geen einde aan. Vrienden zou ik mss wel trakteren op mooie reizen ofzo. (Al lijkt dat dan ook eerder alsof ik hun gezelschap afkoop... Hmm..)
"Beter" is "amper" 10 miljoen winnen, een mooi huis en leuke vierwieler kopen, en de rest voldoende passief inkomen laten genereren dat je voor de rest van je leven niet meer moet werken of veel kopzorgen moet hebben, en het gewoon kan steken op een paar succesvolle beleggingen...
Anyway:
- Ik zou beginnen met m'n moeder een huis en al wat ze nodig heeft te schenken. Ze is gescheiden en heeft maar een bescheiden pensioen. M'n vader verdient nog genoeg.
- Zelf een riante villa met zwembad kopen, zo ver mogelijk van de bewoonde wereld. Ik wil geen trein, autosnelweg, haagschaar, brommer, kettingzaag, bladblazer, grasmachien, verhakselaar, kasseibaan, kerken of kakelende buurvrouwen meer horen. (Dat zal moeilijk zijn, want ik wil toch wel nog graag in Vlaanderen blijven om contact met de familie te behouden...)
- Met tuinman & kuisvrouw, obviously.
- Inclusief grote garage voor meerdere sportwagens. Niets extreem als een Lambo ofzo, maar zo genre Audi RS7, AMG-stuff, ... "Ja, lang thuis gewoond, veel gespaard en veel geluk gehad met een paar beleggingen é. En al van bitcoin gehoord? Tgoh-ho.."
- Een buitenverblijf in een zonnig Europees land kopen. Zodat ik naar daar kan vliegen als bovengenoemde tuinman zijn bladblazer boven haalt.
Ouders/zus mogen er dan ook altijd gratis gebruik van maken op voorwaarde dat ze het voor zichzelf houden.- Een buitenverblijf in Bel Air of omstreken kopen. Maar ook geen kasteel van 100M tenzij ik daar effectief full time zou gaan wonen met m'n harem. 25M is al plenty, van wat ik zo zie.
Na die initële aankopen, hoeveel blijft er dan nog over? Ruim 75M? Pffff.. Let's see...
- 1M in crypto steken. 1M meer of minder.....
- 74M passief inkomen laten genereren. Gewoon dividenden. Geen kopzorgen. Zelfs aan een onderschat 2% netto avg is dat nog 123k/maand. Sounds plenty voor alle vaste kosten van hierboven + alles hieronder. (En als ik eens niet toekom, tjah, dan blijf ik wel eens een maandje gewoon thuis sparen en ondertss gamen in m'n home cinema ruimte... I'll survive....)
- Geen miljoenen gaan schenken, maar wel gul zijn naar m'n zus, schoonbroer en neefke toe. Zelfs al verzwijg ik zoveel mogelijk, ze zullen het waarschijnlijk toch wel gaan ruiken, maar zullen niet concreet weten over hoeveel ik beschik... Als ik zou komen te overlijden en ik heb geen partner, vloeit het toch sowieso naar m'n zus & ouders. Ze moeten maar geduld hebben
- Stoppen met werken of mss eerder minder werken en ander werk doen zonder veel kopzorgen. Namiddagshifts obviously, ik moet kunnen uitslapen. Gewoon als bezigheidstherapie en als excuus naar de familie toe. Contact houden is dan wel fijn, maar ook nie teveel. "Ik kan nie komen, kmoe werken. Dienen RS7 betaalt em niet vanzelf é nonkel!".
- Altijd het laatste op tech gebied in huis halen.
- Reizen maken en altijd in de meest fancy hotels blijven en de meest luxurious rental cars boeken. En altijd in First Class vliegen. Wat zeg ik, een private jet charteren... (Kopen gaat te duur zijn in aanschaf, plaatsing, fuel & onderhoud. Iets met wat range zoals een Gulfstream G450 kost al tss 12 & 30M 2e hands, + 1M/year running costs voor 200hr/year, het equivalent van amper zo'n 6 round-trip vluchten op LAX grof gerekend) (djesus, met wat ben ik hier eigenlijk bezig?)
).
- Als ik dan toch al geregeld naar m'n LA mansion zou vliegen: lid worden van SNCTM, amper 50k/year...
- Blackjack king worden in Las Vegas en dan elke avond in de limo met telkens een nieuw verworven harem naar een VIP booth in de Sapphire...
- Sugar daddy spelen.
Dromen is fun!