Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwitserland doet ook mee en België zit in de Vikinglotto. 'T is een beetje zoals het EurosongVraag me af of UK nog mag meespelen sinds de brexit. Ze doen niet mee met de euro maar ze rijven jaarlijks wel meer dan 1 keer de Euromillions pot binnen.

Daar hebt ge toch al ne bicky +frit voor. Dus geen reden voor klagenWordt lotto eigenlijk vaak door jonge mensen gewonnen, doorsnee lotto winnaar lijkt mij: 50+, roker, snor, bruine snor, eerder arbeiders
Ik speel af en toe online lotto, nog nooit meer dan 6,25 euro gewonnen.

Dat zal volgens wat de lotto weergeeft steeds door jonge mensen gewonnen worden. Geen idee of daar reële cijfers van opvraagbaar zijn. Hoogstwaarschijnlijk niet omwille van privacy.Wordt lotto eigenlijk vaak door jonge mensen gewonnen, doorsnee lotto winnaar lijkt mij: 50+, roker, snor, bruine snor, eerder arbeiders
Doorgaans blijf je spelen met je beperkte "winst", zodat lotto uiteindelijk winst maakt aan de "trouwe" speler...Daar hebt ge toch al ne bicky +frit voor. Dus geen reden voor klagen![]()

Hier onlangs 4 + het reservegetal bij de gewone lotto. Dat was ruim 300€ winst.Wordt lotto eigenlijk vaak door jonge mensen gewonnen, doorsnee lotto winnaar lijkt mij: 50+, roker, snor, bruine snor, eerder arbeiders

Als je 100 miljoen wint dan kan je IEDEREEN van beyondgaming een huis cadeau geven en dan heb je nog geld over!En mijn ouders en enkele dichte vrienden mogen dan ook een miljoentje hebben, wat moet ge anders met dat geld doen?

VriendMoest ik 1 miljoen winnen, dan zou ik dat in vastgoed steken en laten opbrengen. Van de huuropbrengsten kan je dan al leven in feite. Nog werken zou een optie zijn, maar geen must meer. Het zou geen 5 dagen per week meer zijn. Ik zou dan gaan werken als zelfstandige (3 dagen per week ofzo) en af en toe eens een lange reis maken.
Moest ik nu 100 miljoen winnen, geen idee. Heel de wereld rondreizen en naar niks meer moeten zien dan. Ge zou een groot kasteel kunnen kopen, maar uiteindelijk zit ge dan ook op dezelfde plaats altijd. ’t Is vooral nuttig dan als een hedge tegen inflatie, geld kan zijn waarde verliezen, maar een eigendom verliest zijn waarde niet. In feite kan het allebei dan
En mijn ouders en enkele dichte vrienden mogen dan ook een miljoentje hebben, wat moet ge anders met dat geld doen?

Eind vorig jaar nog 2000 euro gewonnen met de joker, dat is toch al een mooie bedrag.Hier onlangs 4 + het reservegetal bij de gewone lotto. Dat was ruim 300€ winst.
Maar dat is dus nog altijd minder dan die 500€ voor de Lucky Lotto Code. Dus das gene vette. Maar goed, beter dan niks zeker?
Ik zat er amper 1 cijferke naast, voor 5. Dat is dan 2000€ ipv 300€. Natuurlijk had/heb ik dat geluk echt nooit, maar iets meer geluk en ..Eind vorig jaar nog 2000 euro gewonnen met de joker, dat is toch al een mooie bedrag.
In de laatste 20 jaar toch zeker 5 keren bedragen van rond de 1000 euro of meer gewonnen, dus dat is wel al mooi, al zou het zeker iets meer mogen zijn.
Ik heb in de afgelopen 6 jaar 2 keer bij de joker bijna prijs gehad.Ik zat er amper 1 cijferke naast, voor 5. Dat is dan 2000€ ipv 300€. Natuurlijk had/heb ik dat geluk echt nooit, maar iets meer geluk en ..
Het zit allemaal in een klein hoekje hé! Maar bon 2k is nog steeds géén miljoen, verre van ..
Er zijn er idd die veel geluk hebben, maar er zijn er ook veel die niet met geld kunnen omgaan en na een aantal jaren compleet aan de grond zitten. Ik ken er zo 2, een daarvan heeft zelfs 2 keer de lotto gewonnen en de tweede keer terug met het gesmeten om uiteindelijk weer op het ocmw terecht te komen.En de ene mens heeft gewoon meer geluk dan de andere. Jaren geleden stond er zelfs ne mens in de krant en die had al 2x in zijn leven alle 6 cijfers correct en aldus de jackpot gewonnen. (en dat terwijl de meesten zelfs nooit 5 cijfers juist hebben in héél hun leven)

Liever ne armoedzaaier en uitgelachen worden door rijke stinkerds wegens gebrek aan miljoenen (who cares, ik ken die mensen toch niet, de pot op met die sukkels) dan moeten bedelen voor eten ..Heb er eens over nagedacht maar het bedrag van 130 miljoen is onvoldoende om aan mijn wensen te voldoen, lets face it - daarmee ben je toch gewoon terug een armoedzaaier, maar dan tussen de rijken.