Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik heb hem vrijdag gewonnen maar gezegd dat ik het gewoon terug het ganse bedrag wou inzetten. Gezien ik nu met mijn lot van 10 euro 202 miljoen gemaakt heb verwacht ik dinsdag van mijn 202 miljoen 4080400 miljard te maken. Zodat ik de rijkste ter aarde ben. Het is helemaal niet zo moeilijk hoor maar je moet het echt willen :unsure:
En dan kunt ge BGgewoon opkopen. En alle mods tot uw bitchkes maken 🤣

Eind vorig jaar had ik dan wel 5 opeenvolgende cijfers goed, dat was 2000 euro, toch ook al een mooie winst.
Ook met de lotto al enkele keren een kleine 1000 euro gewonnen.
Doet me denken aan een collega. Was superblij dat hij 800 euro gewonnen had ongeveer. Bleek wel dat hij wekelijks 70 euro inzet. De winst is dan rap weg he. :lol:

Doet me denken aan een collega. Was superblij dat hij 800 euro gewonnen had ongeveer. Bleek wel dat hij wekelijks 70 euro inzet. De winst is dan rap weg he. :laugh:
Dat is wel een hoog bedrag, daar kom ik niet aan.
Lotto en Euromillions (altijd met joker) van mij en mijn ouders samen komt hier op 48 euro per week.

Voila. De vrijdag was het quick pick en dat bracht niks op.
Nu heb ik zelf zorgvuldig de nummertjes gekozen.
Dat kan niet misgaan

Laatst bewerkt:
Dat zeggen ze mss van u ook 😄
ik ben da vrijwel zeker... Die familie gelijk mijn buren das eentje van den achterklap....Zowel links als rechts...
Da kan hier nie op zijn gemak een quickske gaan halen voordattem daar weer is... 'shame shame shame' :D
Kmoet hier echt mijn kot binnensluipen want ze hebben alles gezien...

Terug
Bovenaan