Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn weekend begint goedT gaat naar Frankrijk, iemand op verlof geweest en een lotje gekocht?
Ahnee, nu moet die gaan bedenken hoe hij zo kan leven dat er niemand ziet dat hij de Euromillions gewonnen heeft. Er kan misschien net een nieuwe Renault af...Die zijn weekend begint goed
Ik heb toch ook weer 4.30€ in de pocket.
Daar kan ik toch al ne bicky burger van nemen met een drankje

Moest die man zijn vrouw de kop inkloppen? Ik zou ‘m als rechter nog gelijk gevenshit, die vrouw sla je toch dood??
teveel geshopt en rekening in het rood, automatische opdracht voor de lotto gaat niet door net op het moment dat je de winnende combinatie speelt
![]()
Koppel mist EuroMillions-jackpot van 210 miljoen door stom foutje
Een Brits koppel zal het zich levenslang beklagen: ze hadden de juiste cijfercombinatie om aanspraak te maken op een superjackpot van EuroMillions, maar omdat hun betaling niet geregistreerd werd, moeten ze 210 miljoen euro aan hun voorbij laten gaan.www.gva.be
shit, die vrouw sla je toch dood??
teveel geshopt en rekening in het rood, automatische opdracht voor de lotto gaat niet door net op het moment dat je de winnende combinatie speelt
![]()
Een Brits koppel zal het zich levenslang beklagen: ze hadden de juiste cijfercombinatie om aanspraak te maken op een superjackpot van EuroMillions, maar omdat hun betaling niet geregistreerd werd, moeten ze 210 miljoen euro aan hun voorbij laten gaan.www.gva.be
De kop inkloppen? Dan hebt ge er ook niks aan he.shit, die vrouw sla je toch dood??
![]()

Duidelijk iemand die naar OnlyFans op Streamz heeft gekeken.De kop inkloppen? Dan hebt ge er ook niks aan he.
Haar doen werken voor mijn luxe gvd en als ze niet aan het werk is opsluiten in de kelder!![]()

?? Ken ik niet, ik heb zelfs geen Streamz.Duidelijk iemand die naar OnlyFans op Streamz heeft gekeken.![]()
Een geindexeerde Win For Life van €5000 euro.Ik zou liever Win For Life winnen dan Euromillions/Lotto.

Dat is €10 voor een kraslotje, zot.Een geindexeerde Win For Life van €5000 euro.![]()
Had ze gewonnen dan had ze hem toch gewoon gedumpt en kreeg hij waarschijnlijk ook niets hé (tenzij ze officieel samenwonend waren?)shit, die vrouw sla je toch dood??
![]()
En dan is ze ondanks niks gewonnen te hebben, ook nog zo dom zichzelf in de media te presenteren met haar naam en alles erop en eraan.Zuur. Maar misschien beter zo voor hen.

De kans dat je met een eerste deelname een trekking wint is exact even hoog als iemand die elke week deelneemt. Je hebt per rij cijfers die je selecteert een kans van 1 op aantal mogelijke combinaties dat je de juiste getallen hebt gekozen. Of je dat voor de eerste of vijfde keer doet maakt niks uit he.Het was de allereerste keer dat ik deelnam
Nu ja niet zo verwonderlijk.
Het is eigen aan véél mensen om alleen maar mee te doen met de Euromillions net als er een grote pot te winnen valt.
In die zin is het eigenlijk niet zo uitzonderlijk dat iemand die voor de allereerste keer meedoet de grote pot wint.
Dus de kans is niet zo héél groot, maar ook wéér niet zo héél klein hé.
OK de meesten die alleen meedoen met de grote pot, doen dit ELKE keer dat de grote pot er is ...
Maar er zijn altijd nieuwe jonge mensen die er recent aan beginnen meedoen ..
Gewoon hoerenchance hebben, dat zeg ik u!De kans dat je met een eerste deelname een trekking wint is exact even hoog als iemand die elke week deelneemt. Je hebt per rij cijfers die je selecteert een kans van 1 op aantal mogelijke combinaties dat je de juiste getallen hebt gekozen. Of je dat voor de eerste of vijfde keer doet maakt niks uit he.