Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Die zijn weekend begint goed

Ik heb toch ook weer 4.30€ in de pocket.
Daar kan ik toch al ne bicky burger van nemen met een drankje
Ahnee, nu moet die gaan bedenken hoe hij zo kan leven dat er niemand ziet dat hij de Euromillions gewonnen heeft. Er kan misschien net een nieuwe Renault af...

246505482_1475412909484461_8522367778032933720_n.jpg

shit, die vrouw sla je toch dood?? :lol:

teveel geshopt en rekening in het rood, automatische opdracht voor de lotto gaat niet door net op het moment dat je de winnende combinatie speelt :lol:

shit, die vrouw sla je toch dood?? :laugh:

teveel geshopt en rekening in het rood, automatische opdracht voor de lotto gaat niet door net op het moment dat je de winnende combinatie speelt :laugh:

Moest die man zijn vrouw de kop inkloppen? Ik zou ‘m als rechter nog gelijk geven

teveel geshopt en rekening in het rood, automatische opdracht voor de lotto gaat niet door net op het moment dat je de winnende combinatie speelt :laugh:

Zuur. Maar misschien beter zo voor hen.

Ik reken op de Bitcoin om mij rijk te maken. Staat dat nu nog niet op 1 miljoen? hup!

Ik zou eerst en vooral zien dat ik een stabiel passief inkomen heb, enkele appartementen kopen en verhuren, huis afbetalen, zodat ik daarmee al genoeg inkomen heb om in principe niet meer te moeten werken, en dan misschien nog half-time werken en veel verlof nemen zodat ik veel kan reizen. Werken zou alleszins bijzaak zijn, geen hoofdzaak.
En ik zou rap in 't buitenland zitten in de winter, weg uit dit grijze depri-klimaat.

Overdreven luxe, dure wagens, rolexen etc, dat interesseert mij eigenlijk niet. Misschien moest ik met Euromillions winnen, want wat moet ge anders doen met 130 miljoen euro? Met een normale levensstijl krijgt ge dat toch nooit op. Maar of dat nu echt zo'n meerwaarde is om 10 Ferrari's en 20 Lambo's te hebben, dat denk ik niet.

De kop inkloppen? Dan hebt ge er ook niks aan he.
Haar doen werken voor mijn luxe gvd en als ze niet aan het werk is opsluiten in de kelder! :p

Had ze gewonnen dan had ze hem toch gewoon gedumpt en kreeg hij waarschijnlijk ook niets hé (tenzij ze officieel samenwonend waren?)

Opmerking: Ik zweer het, de dag dat ik de euromillions win, is er een technische fout bij de bank waardoor de automatische overschrijving mislukt is. I know my own luck!

Zuur. Maar misschien beter zo voor hen.
En dan is ze ondanks niks gewonnen te hebben, ook nog zo dom zichzelf in de media te presenteren met haar naam en alles erop en eraan.

Laatst bewerkt:
Het was de allereerste keer dat ik deelnam

Nu ja niet zo verwonderlijk.

Het is eigen aan véél mensen om alleen maar mee te doen met de Euromillions net als er een grote pot te winnen valt.
In die zin is het eigenlijk niet zo uitzonderlijk dat iemand die voor de allereerste keer meedoet de grote pot wint.
Dus de kans is niet zo héél groot, maar ook wéér niet zo héél klein hé.

OK de meesten die alleen meedoen met de grote pot, doen dit ELKE keer dat de grote pot er is ...
Maar er zijn altijd nieuwe jonge mensen die er recent aan beginnen meedoen ..

Het was de allereerste keer dat ik deelnam

Nu ja niet zo verwonderlijk.

Het is eigen aan véél mensen om alleen maar mee te doen met de Euromillions net als er een grote pot te winnen valt.
In die zin is het eigenlijk niet zo uitzonderlijk dat iemand die voor de allereerste keer meedoet de grote pot wint.
Dus de kans is niet zo héél groot, maar ook wéér niet zo héél klein hé.

OK de meesten die alleen meedoen met de grote pot, doen dit ELKE keer dat de grote pot er is ...
Maar er zijn altijd nieuwe jonge mensen die er recent aan beginnen meedoen ..
De kans dat je met een eerste deelname een trekking wint is exact even hoog als iemand die elke week deelneemt. Je hebt per rij cijfers die je selecteert een kans van 1 op aantal mogelijke combinaties dat je de juiste getallen hebt gekozen. Of je dat voor de eerste of vijfde keer doet maakt niks uit he.

De kans dat je met een eerste deelname een trekking wint is exact even hoog als iemand die elke week deelneemt. Je hebt per rij cijfers die je selecteert een kans van 1 op aantal mogelijke combinaties dat je de juiste getallen hebt gekozen. Of je dat voor de eerste of vijfde keer doet maakt niks uit he.
Gewoon hoerenchance hebben, dat zeg ik u!

Ik doe ook soms mee met die insteek: "Het is al effe geleden, als de goden me goedgezind zijn ontwaak ik morgen als miljonair!". Meestal is dat een teleurstelling, soms krijg ik een mailtje dat ik iets heb gewonnen en als ik écht geluk heb heb ik mijn inzet eruit gehaald.

Terug
Bovenaan