Wat zou jij doen als je de lotto wint?

gewoon stoppen met werken,
veel rond reizen, elke dag in het geniep naar de hoeren gaan, en hopen dat m'n vriendin het niet te weten komt.

en als ze het te weten komt..... well, i've got the money. watcha gonna do ?:)

wellicht zou ik zelfs een 5 tal "beer bars" overnemen in de grootste toeristische sex streek in pattaya, en elke "sollicititiegesprek" van bar girl zelf uitvoeren. :D
r/sadcringe

Nogal een chance dat ze in Thailand "solicititiegesprek" ook niet gaan verstaan.

Het is geweten dat mensen grote getallen (en dus hun kansen) moeilijk kunnen visualiseren en inschatten.

Bij deze, de kans om de hoofdpot bij de lotto te winnen is 1 op 8.145.060.

Dat is hetzelfde als de winnende millimeter aanduiden op 8,145060 kilometer.

Mocht ik u vragen om de winnende millimeter aan te duiden op 10 meter zou je zelfs al niet meer meespelen.

Om uw winstkansen te visualiseren.

Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*

Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**

Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?

Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?

* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer

Huis laten bouwen zoals ik het wil. Blijven werken maar iets meer verlof zonder wedde oppakken om meer te kunnen reizen (en minder te moeten kijken naar kosten).

Voor de rest misschien al sneller keer een extra'tje kopen wat ik nu meestal niet doe.

Ik sta iedere keer weer versteld als ik hier lees wat iedereen met het geld zou doen.
Voor mij
Een dak boven mij hoofd
Een buitenverblijf
Ruimte voor mijn wagenpark te stallen
De auto's op dat wagenpark te vormen.

Meer moet dat voor mij niet zijn.

Huis half afbetalen (nog beetje belastingsvoordeel houden he), huis verbouwen naar goesting en alles laten doen, tuin laten aanleggen.
Nieuwe auto kopen. (Geen Ferrari of zo, iets 'gewoon').
Bouwgrond voor de zoon kopen.
Bedrag voor het metekindje vast zetten op de bank voor later.
Een klein koffiehuisje beginnen met beperkte openingsuren waar je terecht kan voor verschillende koffie's, thee, zelfgebakken cake, gebak, quiche,...

Appartement afbetalen tot het minimum om toch maximaal de woonbonus te verkrijgen, rest van het geld voor de lening opzij zetten
Een appartement is voor mij groot genoeg maar ik zou wel renoveren
4/5 (of 3/5de) gaan werken met toestemming van den werkgever. (1 dag onbetaald)
Eens een wereldreis maken

Eigenlijk niet zoveel in feite .. wel minder stressvol door het leven gaan dan zeker?

Terug
Bovenaan