Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On January 13, 2016, Powerball produced the largest lottery jackpot in history; the $1.586 billion jackpot was split by three tickets sold in Chino Hills, California;[5][6] in Munford, Tennessee; and in Melbourne Beach, Florida.
Das nu is duidelijk gesproken zieDudes, ge maakt ook uw berekenen veel te ingewikkeld en verkeerd.
Het is simpel ik doe mee en ofwel win ik ofwel niet. Dus 50% kans om te winnen of te verliezen.

Had overlaatst gelezen dat de kans om te winnen even groot is als de juiste millimeter snelweg aanduiden tussen antwerpen en de kust
Mezelf even quoten.Om uw winstkansen te visualiseren.
Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*
Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**
Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?
Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?
* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer
Had overlaatst gelezen dat de kans om te winnen even groot is als de juiste millimeter snelweg aanduiden tussen antwerpen en de kust

Hoe zalig zou het zijn moest de lotto effectief zo gespeeld worden. Elke woensdagavond en zaterdagavond de snelweg dicht en iedereen die een lotje heeft gekocht mag ne mm gaan kiezen.
The @kay-gell is strong in this one.Zoiets
![]()
Simon wint 400 euro met Schijt je Rijk
Simon Dejonckheere uit Gits is de hoofdwinnaar geworden van Schijt je Rijk 2021. Die wedstrijd wordt jaarlijks tijdens Gits Kermis georganisaard op de terreinen van ‘t Cringhene door herenvolleybalclub Beobank Citivo Gits.www.hln.be
En vooral om welke reden: maar zeker niks te moeten delen van dat ‘zuurverdiende’ geldIk snap hier vooral niet dat blijkbaar veel mensen door plots veel geld te hebben hun hele fatsoen, sociaal leven, vriendengroep en zelfs hun relatie overboord gooien.
Alsof je met geld plots geen gevoelens meer hebt en dus geen nood meer hebt aan sociaal contact of een partner waar je mee overeenkomt.
Nee, verhuizen naar een omheind kasteel en alle dagen de masseuse poepen, toppie.Na een maand ben ik het strontbeu.

ik denk dat de meeste hier wel grappen en grollen.Ik snap hier vooral niet dat blijkbaar veel mensen door plots veel geld te hebben hun hele fatsoen, sociaal leven, vriendengroep en zelfs hun relatie overboord gooien.
Alsof je met geld plots geen gevoelens meer hebt en dus geen nood meer hebt aan sociaal contact of een partner waar je mee overeenkomt.
Nee, verhuizen naar een omheind kasteel en alle dagen de masseuse poepen, toppie.Na een maand ben ik het strontbeu.

Dat + diegene die serieus reageren zouden dit, dat en zo doen... tot het zover is.ik denk dat de meeste hier wel grappen en grollen.
I mean.. sletlana was een grapje he![]()
Ik zou dingen leren/doen die ik altijd al willen leren heb maar nu geen tijd voor heb. Ik zou ook heel veel op vakantie gaan en dan vrienden en familie gratis meepakken.Is het eigenlijk mogelijk om zoveel ticketjes te kopen? Dan haalt ge er nog winst uit toch als ge wintKans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*

Hmm, 8 miljoen ticketjes aan €1,25 met een jackpot van 2 miljoen euro. Iets zegt me dat dat niet zo'n strak plan isIs het eigenlijk mogelijk om zoveel ticketjes te kopen? Dan haalt ge er nog winst uit toch als ge wint![]()

FF offtopic, maar waar hangt die tegenwoordig uit? Heb hem al even niet meer gezien precies.The @kay-gell is strong in this one.
FF offtopic, maar waar hangt die tegenwoordig uit? Heb hem al even niet meer gezien precies.