Wat zou jij doen als je de lotto wint?

De Euromillions is duidelijk voor paupers.

On January 13, 2016, Powerball produced the largest lottery jackpot in history; the $1.586 billion jackpot was split by three tickets sold in Chino Hills, California;[5][6] in Munford, Tennessee; and in Melbourne Beach, Florida.

Dudes, ge maakt ook uw berekenen veel te ingewikkeld en verkeerd.

Het is simpel ik doe mee en ofwel win ik ofwel niet. Dus 50% kans om te winnen of te verliezen.

Had overlaatst gelezen dat de kans om te winnen even groot is als de juiste millimeter snelweg aanduiden tussen antwerpen en de kust
Om uw winstkansen te visualiseren.

Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*

Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**

Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?

Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?

* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer
Mezelf even quoten.

Had overlaatst gelezen dat de kans om te winnen even groot is als de juiste millimeter snelweg aanduiden tussen antwerpen en de kust

Als mijn post klopt (dus de kans is 1 op 139838160), dan zou de snelweg 139838160 mm lang moeten zijn.

Dat is 139 km. Als je van Antwerpen over Brussel naar de kust rijdt, klopt dat ongeveer ja :)

edit: @Chill Panda was me voor

Ik speel sporadisch eens. Weet je wanneer? Als vrienden of collega's afkomen dat ze eens zullen meedoen. Weet je waarom? Ik zou het mezelf nooit vergeven als de rest plots stinkend rijk is en ik diegene ben die te gierig was om 5 euro uit te leggen.

Zo simpel is 't.

Hoe zalig zou het zijn moest de lotto effectief zo gespeeld worden. Elke woensdagavond en zaterdagavond de snelweg dicht en iedereen die een lotje heeft gekocht mag ne mm gaan kiezen.

Hoe zalig zou het zijn moest de lotto effectief zo gespeeld worden. Elke woensdagavond en zaterdagavond de snelweg dicht en iedereen die een lotje heeft gekocht mag ne mm gaan kiezen.

Zoiets

Ik snap hier vooral niet dat blijkbaar veel mensen door plots veel geld te hebben hun hele fatsoen, sociaal leven, vriendengroep en zelfs hun relatie overboord gooien.

Alsof je met geld plots geen gevoelens meer hebt en dus geen nood meer hebt aan sociaal contact of een partner waar je mee overeenkomt.

Nee, verhuizen naar een omheind kasteel en alle dagen de masseuse poepen, toppie. :eek: Na een maand ben ik het strontbeu.
En vooral om welke reden: maar zeker niks te moeten delen van dat ‘zuurverdiende’ geld :D

Gewoon zeggen dat je een Nigeriaanse prins kent wiens tante de schoonzus van je bakker kent wiens achterste achterneef die toevallig familie van je is stierf en je een erfdeel nalaat van 10 miljoen dollar?

Ik snap hier vooral niet dat blijkbaar veel mensen door plots veel geld te hebben hun hele fatsoen, sociaal leven, vriendengroep en zelfs hun relatie overboord gooien.

Alsof je met geld plots geen gevoelens meer hebt en dus geen nood meer hebt aan sociaal contact of een partner waar je mee overeenkomt.

Nee, verhuizen naar een omheind kasteel en alle dagen de masseuse poepen, toppie. :eek: Na een maand ben ik het strontbeu.
ik denk dat de meeste hier wel grappen en grollen.
I mean.. sletlana was een grapje he :D

Ik zou mijn (schoon)ouders/(schoon)broer/zus een mooie som geld geven. De toekomst van mijn kinderen veiligstellen. Voor de rest zou ik wss gewoon verder leven zoals ik bezig ben. Maar ik zou wel niet meer werken :) Ik zou dingen leren/doen die ik altijd al willen leren heb maar nu geen tijd voor heb. Ik zou ook heel veel op vakantie gaan en dan vrienden en familie gratis meepakken.

Terug
Bovenaan