Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Tis HLN, wat verwacht je dan? Van alle kranten pak ge één van de slechtste.

Ik denk dat het hem eerder om de paywall gaat en dat het een verzoek was aan iemand om de 6 tips te delen.

In andere artikels worden eigenaar en krantenwinkel bij naam genoemd, wordt het adres gedeeld en zelfs een foto van Google Streetview. Allez, denken die nu echt niet na? Vanaf morgen garantie een hoop gelukzoekers op bezoek daar.

Ik denk dat het hem eerder om de paywall gaat en dat het een verzoek was aan iemand om de 6 tips te delen.

In andere artikels worden eigenaar en krantenwinkel bij naam genoemd, wordt het adres gedeeld en zelfs een foto van Google Streetview. Allez, denken die nu echt niet na? Vanaf morgen garantie een hoop gelukzoekers op bezoek daar.
Ohhh, zo zag ik het niet... excuses é Phil als dat het geval was. Maar tis en blijft ne rioolkrant.

Die paywalls heb ik ook nooit begrepen, precies alsof ze de enigste zijn met een artikel over dat ene specifiek dingske. Precies Apple ofzo...

1 miljoen is wel niet een bedrag waarvan je kan gaan rentenieren voor de rest van je leven. Tenzij je gewoon onderaan de middenklasse door het leven wil gaan.
Hangt ervan af waar je ergens zit in uw leven he. Als ik nu 1 miljoen extra krijg, kan ik absoluut gaan rentenieren...
Als ik dat 10 jaar geleden kreeg, dan absoluut niet

Pff met dat 1 miljoen kan ik nog altijd niets gaan zoeken in het bruto loon topic.

Nog al een geluk dat ik niet heb gedaan, stel dat ik dan 1 van die winnaars was, dan lachen ze me hier gewoon uit met mijn zakcentje.

Bij mij is het alles of niets.

Idd :hug:

Ligt het aan mij of is 1mil ook niet gewoon een "gevaarlijk" bedrag? Teveel om (maar) een meevaller te zijn ma toch te weinig om echt zorgeloos te kunnen bratsen... allez ja, ge moet echt niet al te zot doen om dat er door te jagen in zo een "woohoo, ik ben rijk!"-bui waar veel winnaars precies in vallen.

142mil daarentegen, tja, dan kunt ge ne winter stoken op briefjes van 5 en uwe berg is nog niet zichtbaar kleiner...

Ligt het aan mij of is 1mil ook niet gewoon een "gevaarlijk" bedrag? Teveel om (maar) een meevaller te zijn ma toch te weinig om echt zorgeloos te kunnen bratsen... allez ja, ge moet echt niet al te zot doen om dat er door te jagen in zo een "woohoo, ik ben rijk!"-bui waar veel winnaars precies in vallen.

142mil daarentegen, tja, dan kunt ge ne winter stoken op briefjes van 5 en uwe berg is nog niet zichtbaar kleiner...
Ik denk dat ge naar de 3 mil mark moet gaan om comfortabel te rentenieren, maar dat is mijn visie daarop

Tis niet dat die kan stoppen met werken e...
Schone spaarpot en kun je wat dingen mee doen maar niet rentenieren.
Die gaat gewoon nog meer de kantjes eraf lopen.

Weldra wsl gewoon de ziekenkas weer op voor een tijd. :ROFLMAO:

Die krijgt dat nog verkocht dat ze moet bekomen van de emoties, en dus een week rust nodig heeft.

Een miljoen is toch een perfect bedrag? Je kan je huis afbetalen of een aantal interessante investeringen doen en een zeer comfortabel bestaan tegemoet gaan zonder al te zot te doen, maar tegelijk is het bedrag ook niet vulgair hoog. Als je vijf keer per week bij The Jane gaat eten steekt het toch ook wel tegen.

Hangt inderdaad vooral van de fase van je leven af en wat je voor de rest reeds hebt. Met 900k geraak je niet ver als je inderdaad aan het begin van je carriere staat. Maar als je in de 50 bent met een huis afbetaald, kun je je misschien wel die vraag stellen. Al is het grootste probleem dan al snel, dat 900k niet genoeg is om "met twee" te stoppen met werken.

Als ge plots moet thuiskomen met de boodschap "vrouwlief, ik stop met werken, ik heb euromillions gewonnen, maar gij moogt uw kloten blijven afdraaien." Ik weet niet of dat in goede aarde valt.

Terug
Bovenaan