Monkytiger
Well-known member
Bij 142m zou ik dat ook doen, bij 900k zou ik toch wel blijven.Collega van mijn schoonbroer zit bij de gelukkigen. Is blijkbaar in het midden van zijn shift al glimlachend vertrokken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij 142m zou ik dat ook doen, bij 900k zou ik toch wel blijven.Collega van mijn schoonbroer zit bij de gelukkigen. Is blijkbaar in het midden van zijn shift al glimlachend vertrokken.![]()
Bij 142m doe ik men shift en opzegtermijn ook uit. Mijn werkgever heeft altijd respect voor me gehad en andersoms. Waarom zou wat kleingeld dat moeten veranderen?Bij 142m zou ik dat ook doen, bij 900k zou ik toch wel blijven.
Tis HLN, wat verwacht je dan? Van alle kranten pak ge één van de slechtste.
Ohhh, zo zag ik het niet... excuses é Phil als dat het geval was. Maar tis en blijft ne rioolkrant.Ik denk dat het hem eerder om de paywall gaat en dat het een verzoek was aan iemand om de 6 tips te delen.
In andere artikels worden eigenaar en krantenwinkel bij naam genoemd, wordt het adres gedeeld en zelfs een foto van Google Streetview. Allez, denken die nu echt niet na? Vanaf morgen garantie een hoop gelukzoekers op bezoek daar.
Hangt ervan af waar je ergens zit in uw leven he. Als ik nu 1 miljoen extra krijg, kan ik absoluut gaan rentenieren...1 miljoen is wel niet een bedrag waarvan je kan gaan rentenieren voor de rest van je leven. Tenzij je gewoon onderaan de middenklasse door het leven wil gaan.

Al uw vrienden zijn nu rijk en wensen niet meer om te gaan met het 'gewone' volk.Ik ken wel wat volk in Olmen.
Als die er bij zijn... voel ik me slecht uiteraard.![]()

IddIk denk dat het hem eerder om de paywall gaat en dat het een verzoek was aan iemand om de 6 tips te delen.
In andere artikels worden eigenaar en krantenwinkel bij naam genoemd, wordt het adres gedeeld en zelfs een foto van Google Streetview. Allez, denken die nu echt niet na? Vanaf morgen garantie een hoop gelukzoekers op bezoek daar.

Nog 3/5de of zo gaan werken.Bij 142m zou ik dat ook doen, bij 900k zou ik toch wel blijven.
Die zouden nog met me omgaan om me klein te doen voelen.Al uw vrienden zijn nu rijk en wensen niet meer om te gaan met het 'gewone' volk.![]()
Gatver...Ik ken wel wat volk in Olmen.
Als die er bij zijn... voel ik me slecht uiteraard.![]()

Tis niet dat die kan stoppen met werken e...Gatver...
1 iemand dus al die ik ken.
Net zo een geval dat niet weet wat werkethiek is.
Zo iemand wint dat dan.![]()
Ik denk dat ge naar de 3 mil mark moet gaan om comfortabel te rentenieren, maar dat is mijn visie daaropLigt het aan mij of is 1mil ook niet gewoon een "gevaarlijk" bedrag? Teveel om (maar) een meevaller te zijn ma toch te weinig om echt zorgeloos te kunnen bratsen... allez ja, ge moet echt niet al te zot doen om dat er door te jagen in zo een "woohoo, ik ben rijk!"-bui waar veel winnaars precies in vallen.
142mil daarentegen, tja, dan kunt ge ne winter stoken op briefjes van 5 en uwe berg is nog niet zichtbaar kleiner...
Ik vermoed dat je het eenvoudiger voor iedereen maakt als je gewoon over euro's praat dan terug te grijpen naar de duitse marken.Ik denk dat ge naar de 3 mil mark moet gaan om comfortabel te rentenieren, maar dat is mijn visie daarop
Die gaat gewoon nog meer de kantjes eraf lopen.Tis niet dat die kan stoppen met werken e...
Schone spaarpot en kun je wat dingen mee doen maar niet rentenieren.