F Falafel Active member 7 juli 2026 #781 Sir.Killalot zei: Witsel er in brengen doet mij wel weer stressen Klik om te vergroten... Nee nee, it's part of the master plan. Een wit konijn!
Sir.Killalot zei: Witsel er in brengen doet mij wel weer stressen Klik om te vergroten... Nee nee, it's part of the master plan. Een wit konijn!
Waelvis Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #783 Carrion zei: @Waelvis wilt ge er nog ene opentrekken aub? Ik kan dit niet aan Klik om te vergroten... Mijn 4e is bijna op, ze moeten hun haasten!
Carrion zei: @Waelvis wilt ge er nog ene opentrekken aub? Ik kan dit niet aan Klik om te vergroten... Mijn 4e is bijna op, ze moeten hun haasten!
elgrande Member 7 juli 2026 #784 Sir.Killalot zei: Witsel er in brengen doet mij wel weer stressen Klik om te vergroten... Goed voor de groepssfeer!
Sir.Killalot zei: Witsel er in brengen doet mij wel weer stressen Klik om te vergroten... Goed voor de groepssfeer!
BuffySummers Active member 7 juli 2026 #786 Waelvis zei: Mijn 4e is bijna op, ze moeten hun haasten! Klik om te vergroten... trager drinken
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #787 Tielemans en zeker Trossard werden voor het WK vaak verguisd en afgeschreven, maar wat een toernooi spelen die 2 zeg.
Tielemans en zeker Trossard werden voor het WK vaak verguisd en afgeschreven, maar wat een toernooi spelen die 2 zeg.
Kenpachi Well-known member Crowdfunder FE 7 juli 2026 #789 Zou het kunnen dat Rudi gewoon alfabetisch wisselt? Nu zitten we aan de W.
Vulture Well-known member 7 juli 2026 #790 Tegen Spanje gaan we zoveel niet mogen inzakken, want dan krijgen we een pandoering rond de oren.
G greiver Active member 7 juli 2026 #793 Vond Trossard toch ook weer goed vandaag... gretig, hard gewerkt, sterk.
Neef Jo Well-known member 7 juli 2026 #794 Kenpachi zei: Zou het kunnen dat Rudi gewoon alfabetisch wisselt? Nu zitten we aan de W. Klik om te vergroten... Zeno al aant opwarmen?
Kenpachi zei: Zou het kunnen dat Rudi gewoon alfabetisch wisselt? Nu zitten we aan de W. Klik om te vergroten... Zeno al aant opwarmen?
Vteclover Well-known member 7 juli 2026 #795 Dat was het onderonsgesprek met garcia tussen lukaku en witsel. "Coach wij mogen straks toch eens spelen he?"
Dat was het onderonsgesprek met garcia tussen lukaku en witsel. "Coach wij mogen straks toch eens spelen he?"
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 7 juli 2026 #796 Sir.Killalot zei: Tielemans en zeker Trossard werden voor het WK vaak verguisd en afgeschreven, maar wat een toernooi spelen die 2 zeg. Klik om te vergroten... Tielemans was tot het laatste kwart tegen Senegal maar heel plattekes toch? Vandaag dijk van een match. Speelt precies bevrijd zonder KDB
Sir.Killalot zei: Tielemans en zeker Trossard werden voor het WK vaak verguisd en afgeschreven, maar wat een toernooi spelen die 2 zeg. Klik om te vergroten... Tielemans was tot het laatste kwart tegen Senegal maar heel plattekes toch? Vandaag dijk van een match. Speelt precies bevrijd zonder KDB
Evil_Bunny Member 7 juli 2026 #797 Kan die niet gewoon Raskin er af halen als die moe is, en Witsel gewoon op de bank laten zitten?
F Falafel Active member 7 juli 2026 #800 Evil_Bunny zei: Kan die niet gewoon Raskin er af halen als die moe is, en Witsel gewoon op de bank laten zitten? Klik om te vergroten... Neen! Always trust the plan.
Evil_Bunny zei: Kan die niet gewoon Raskin er af halen als die moe is, en Witsel gewoon op de bank laten zitten? Klik om te vergroten... Neen! Always trust the plan.