Week van de Borstvoeding

peppe

Active member
Crew edit: dit topic werd afgesplitst uit het algemene ergernissen topic.

Vrouwen die op sociale media hun borstvoeding laten zien.

Waarom is dit nodig?? Is aandacht zo verslavend dat je zo een moment online wilt zetten??

Doe dan een onlyfans open en je zal genoeg mensen hebben die ervoor betalen.

Het feit dat je, je gsm plaatst zodat alles zichtbaar is en dan het nog ff bekijkt en dan denk ok post, is degoutant.

Laatst bewerkt door een moderator:

Waarom is dit nodig?? Is aandacht zo verslavend dat je zo een moment online wilt zetten??

Het feit dat je, je gsm plaatst zodat alles zichtbaar is en dan het nog ff bekijkt en dan denk ok post, is degoutant.

Dat zijn trucjes om mannen richting hun OF te krijgen... ;)

Dat zijn trucjes om mannen richting hun OF te krijgen... ;)

Ik ken de marketing tactiek maar dit was gewoon een vrouw die net haar eerste kleine heeft gehad. Als ze OF deed dan begreep ik het nog. Maar zij doet het gewoon voor likes en views.

Echt zielig vind ik dat.

Akkoord dat de reden waarom dat gepost wordt meestal bedenkelijk is. Maar waarom zou dat degoutant zijn?

Laatst bewerkt:
Akkoord dat de reden waarom dat gepost wordt meestal bedenkelijk is. Maar waarom zou dat degoutant zijn?
borstvoeding is niet degoutant maar het op IG zetten voor likes en view is degoutant. Of het nu een speciale week is of niet.

En zoals ik al zei het is een normaal account geen influencer of OF meiske, gewoon iemand die ik ken met 1000 volgers. Als ge ze zo graag wilt laten zien gebruik u baby er dan niet voor.

Dat er direct van uitgegaan wordt dat ge borstvoeding geeft omdat ge uw borsten wilt laten zien, een OF ambieert of volk daar zo naartoe wilt lokken is 1 van de redenen dat er iets bestaat als de week van de borstvoeding

Ik ken de marketing tactiek maar dit was gewoon een vrouw die net haar eerste kleine heeft gehad. Als ze OF deed dan begreep ik het nog. Maar zij doet het gewoon voor likes en views.

Echt zielig vind ik dat.
Wat vreemd dat iemand op sociale media post om likes en views te kijken; stel je voor dat tv-zenders programma's maken om kijkers te halen. De wereld op zijn kop.

Dat er direct van uitgegaan wordt dat ge borstvoeding geeft omdat ge uw borsten wilt laten zien, een OF ambieert of volk daar zo naartoe wilt lokken is 1 van de redenen dat er iets bestaat als de week van de borstvoeding
Het gaat niet om de borstvoeding zelf, maar om het “attention whoring” aspect ervan door het te posten voor uw 1000 volgers.

Dan kan je nog zoveel borstvoeding willen normaliseren, als je dat post op het internet, op Instagram, dan weet je toch dat er velen niet kijken om de juiste reden.

Het gaat niet om de borstvoeding zelf, maar om het “attention whoring” aspect ervan door het te posten voor uw 1000 volgers.

Dan kan je nog zoveel borstvoeding willen normaliseren, als je dat post op het internet, op Instagram, dan weet je toch dat er velen niet kijken om de juiste reden.

Is het posten van iets van uw persoonlijk leven op een publieke instagram niet per definitie 'attention whoring'? Ge wilt het delen met de wereld. Wat maakt het zoveel erger bij borstvoeding dan bij filmpjes van uzelf bij tomorrowland, tijdens uw gymlessen, pintjes aant drinken met uw kameraden op een zonnig terrasje -liefst in een exotische bestemming?

Nuja, voor ge het weet zitten die mensen voor uwe neus op restaurant borstvoeding te geven, al dat volk dat daarop willens nillens moet zitten kijken. Moet toch ook weten welke gevoelens dat bij de aanwezige mannen naar boven brengt! Ze zouden zich beter int toilet zetten/dat kind en beetje borst bedekken.

Maar goed, ik weet weer een heel goeie shiftingsvraag voor als ik ooit moet gaan daten!

Mja, kijken om de verkeerde reden. Welke reden dan? Iets seksueel zal het niet zijn toch, want als je een vrouw borstvoeding ziet geven, denk je dan aan die borst die je eigenlijk niet ziet omdat de baby er voor zit?
Zo'n foto kan ook gewoon zijn omdat ze trots zijn op de baby, omdat ze iets willen delen uit hun leven. Net zoals elke andere foto die op sociale media komen dus eigenlijk.
En "willen normaliseren" snap ik ook niet goed. Want waarom wil je iets normaliseren dat eigenlijk al doodnormaal is? Moeder voedt kind. Veel normaler en natuurlijker wordt het niet.

Vanuit een privacy perspectief voor het kind vind ik dat nu wel onverantwoordelijk om dit op een publiek platform te plaatsen. Ik zou er niet mee kunnen lachen mochten er nu filmpjes opduiken van mezelf die borstvoeding kreeg als baby.

Het was een IG reel van een paar seconden waar je bijna alles kon zien. Borstvoeding is normaal en iets intiem tussen moeder en baby maar hou dit toch gewoon voor uw partner?

Als we zo beginnen te denken kan ik ook even mijn seks tapes op IG reel zetten want seks is volledig normaal tussen twee mensen die elkaar graag zien.

Moest mijn vriendin zoiets online zetten zou ik mij echt afvragen of er iets scheelt vanboven. Mijn ouders volgen u, uw ouders volgen u, mijn vrienden volgen u etc. En ineens kunnen ze iets zien hoe mijn vriendin haar borsten eruit zien.

Nogmaals je moet denken

- ze heeft de gsm geplaatst zodat haar borst volledig zichtbaar was
- Dan heeft ze op opnemen gedrukt
- Daarna heeft ze de borst naar boven gehaald zodat de baby eraan kon zuigen
- Ze kijkt rechtstreeks in de camera want je weet "oog contact e"
- Daarna heeft ze de video bekijken en wat knip werk gedaan en op post gedrukt

edit: dat is een beetje wat er gebeurt op tiktok met moeders die hun kind poedelnaakt op tiktok plaatsen en dan zie je dat die post gesaved is door 10000 mensen. Ik kan volledig begrijpen dat het voor u normaal is om u kind naakt te zien maar op het internet zijn er zieke mensen die met zo een kort filmje genoeg hebben om hun seksuele fantasieën te bevredigen.

Is het posten van iets van uw persoonlijk leven op een publieke instagram niet per definitie 'attention whoring'? Ge wilt het delen met de wereld. Wat maakt het zoveel erger bij borstvoeding dan bij filmpjes van uzelf bij tomorrowland, tijdens uw gymlessen, pintjes aant drinken met uw kameraden op een zonnig terrasje -liefst in een exotische bestemming?

Nuja, voor ge het weet zitten die mensen voor uwe neus op restaurant borstvoeding te geven, al dat volk dat daarop willens nillens moet zitten kijken. Moet toch ook weten welke gevoelens dat bij de aanwezige mannen naar boven brengt! Ze zouden zich beter int toilet zetten/dat kind en beetje borst bedekken.

Maar goed, ik weet weer een heel goeie shiftingsvraag voor als ik ooit moet gaan daten!
Een restaurant (publieke setting met beperkt publiek) vergelijken met een online video waar duizenden mensen van thuis uit kunnen meekijken is nu toch ook een vergelijking die nergens op slaat.

Van mij mag iedereen borstvoeding geven in het publiek, daar heb ik voor alle duidelijkheid niets tegen.

Het gaat mij om mensen die zulke video’s online plaatsen met (soms) andere intenties zoals views halen.

Het was een IG reel van een paar seconden waar je bijna alles kon zien. Borstvoeding is normaal en iets intiem tussen moeder en baby maar hou dit toch gewoon voor uw partner?

Als we zo beginnen te denken kan ik ook even mijn seks tapes op IG reel zetten want seks is volledig normaal tussen twee mensen die elkaar graag zien.

Moest mijn vriendin zoiets online zetten zou ik mij echt afvragen of er iets scheelt vanboven. Mijn ouders volgen u, uw ouders volgen u, mijn vrienden volgen u etc. En ineens kunnen ze iets zien hoe mijn vriendin haar borsten eruit zien.

Nogmaals je moet denken

- ze heeft de gsm geplaatst zodat haar borst volledig zichtbaar was
- Dan heeft ze op opnemen gedrukt
- Daarna heeft ze de borst naar boven gehaald zodat de baby eraan kon zuigen
- Ze kijkt rechtstreeks in de camera want je weet "oog contact e"
- Daarna heeft ze de video bekijken en wat knip werk gedaan en op post gedrukt
Zou je ook zo hevig reageren mocht het een filmpje zijn van een baby die melk dronk uit een papfles?

Het probleem lijkt me toch vooral bij jou te liggen die het seksualiseert.

Zou je ook zo hevig reageren mocht het een filmpje zijn van een baby die melk dronk uit een papfles?

Het probleem lijkt me toch vooral bij jou te liggen die het seksualiseert.

Gaan we een papfles vergelijken met borsten ....?

Je mag altijd gewoon toegeven dat je graag gratis borstvoeding filmpjes op je IG ziet. Je hoeft je fantasie niet op mij te projecteren.

Dat ge borstvoeding geven vergelijkt met sekstapes en dat dat iets is dat ge moet houden voor uw partner wegens te intiem zegt genoeg hé.

Kijk het is simpel. Borstvoeding geven is zoals u uitkleden voor uw zorgverlener. De context is zodanig dat dat iets is dat helemaal niet seksueel beladen is. Als diegene die kijkt dan toch ongepaste gedachten of gevoelens heeft daarbij (en ik kan mij voorstellen dat elke zorgverlener dat wel eens heeft) dan is dat het probleem van diegene die kijkt om daar gepast mee om te gaan. Niet van diegene die bekeken wordt.

Dat ge borstvoeding geven vergelijkt met sekstapes en dat dat iets is dat ge moet houden voor uw partner wegens te intiem zegt genoeg hé.

Kijk het is simpel. Borstvoeding geven is zoals u uitkleden voor uw zorgverlener. De context is zodanig dat dat iets is dat helemaal niet seksueel beladen is. Als diegene die kijkt dan toch ongepaste gedachten of gevoelens heeft daarbij (en ik kan mij voorstellen dat elke zorgverlener dat wel eens heeft) dan is dat het probleem van diegene die kijkt om daar gepast mee om te gaan. Niet van diegene die bekeken wordt.
Er is toch nog een onderscheid tussen (of ben ik nu zo conservatief?)
A: ik zit op restaurant of andere publieke setting en mijn kind moet eten.
B: ik zit thuis in private omstandigheden laat me hier even een IG reel van maken want dat is belangrijk! Of het nu de borst die belangrijk is, het kind of het ego van de filmer laat ik even in het midden.

Als ik ook ooit aan het daten sla dan ga ik zeker eens door de IG reels gaan.
A: ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb.
B: Geen nood aan aandachtszoekende partners.
C: Heeft ze reeds kinderen.

Terug
Bovenaan