Welcome to the AA

Welcome to the AA

Leuke met Jelle De Beule over de Romeinen.
Alex wel weer een paar keer gestikt na het horen van zijn eigen moppen.

Laatst bewerkt:
Recent toch weer een nieuwe cringe opgevallen bij Alex. Staat daar zo een grote glazen pot met draculatanden snoep op tafel. Dan pakt hij er altijd 2 stuks uit. Eentje legt hij op tafel (bweik?) en eentje steekt hij geheel in zijn mond en dan zo heel ostentatief met zijn mond smekken en smakken. Die heeft altijd het gevoel dat hij bekeken wordt denk ik.

Valt het ook iemand op dat onze vriend Alex steeds de vragen stelt die reeds beantwoord zijn?

Ik erger mij daar de laatste tijd mateloos aan.

Valt het ook iemand op dat onze vriend Alex steeds de vragen stelt die reeds beantwoord zijn?

Ik erger mij daar de laatste tijd mateloos aan.
en de slimme vragen/opmerkingen van Andries anderzijds in het belachelijke trekken. Vond Andries met de Duivel aflevering weer top. Zonder hem (én de meestal interessante gasten) was ik al lang afgehaakt.

Lijkt me echt dat vele van jullie gewoon eens een lange pauze moeten nemen van deze podcast. Ik luister al jaren WTTAA. Zijn er dingen die beter kunnen? Tuurlijk. Maar als ik me mateloos zou storen dan zou ik gewoon niet meer luisteren. Er zijn duizenden podcasts... er zit vast wel iets in dat jullie beter ligt.

Lijkt me echt dat vele van jullie gewoon eens een lange pauze moeten nemen van deze podcast. Ik luister al jaren WTTAA. Zijn er dingen die beter kunnen? Tuurlijk. Maar als ik me mateloos zou storen dan zou ik gewoon niet meer luisteren. Er zijn duizenden podcasts... er zit vast wel iets in dat jullie beter ligt.
Je hebt wel ergens een punt. Maar ik geef iedere aflevering een kans want als alles goed zit kan ik er best van genieten. Indien niet leg ik af.

Itt enkelen hier stoor ik me niet zo hard aan Alex. Zonder het hier gelezen te hebben zou het me ook niet zo hard zijn opgevallen.

Ik vind wel dat ze in een periode zitten met (voor mij) minder interessante gasten.
Alhoewel Glints wel een toffe aflevering was. Roosje Pertz had ik het niet voor in de slimste mens, maar ik zit nu halverwege de podcast en ze stijgt wel in m'n waardering..

Blijft los van de klachten gewoon nog 1 van de betere en interessantere podcasts van Vlaanderen hè.

Luister wel alleen nog als de gast mij interesseert. Die zonder gast vind ik ook meestal nog wel vermakelijk trouwens. Dan wil Alex zich ook minder profileren als lollekesheer.

Goed, het dieptepunt van Alex ligt in 1 van de mosselpoppol afleveringen ik denk een 2 tal jaar geleden. Ivm dat schouwspel valt hoe hij soms bij wttaa doet echt wel goed mee.

De kapsalon aflevering geen aanrader voor mensen die zich ergeren als Alex per se de grappigste aan tafel wil zijn.

Agnew en Xander, ondanks hun vaak grappige shows, zoveel makkelijke moppen, en Alex toch echt een heel slechte timing. Moppen die te lang duren, moppen die hij nog eens uitlegt omdat hij ze zelf pas te laat door heeft. Blijf dat toch opmerkelijk vinden. Het trompetje na een pijnlijke mop was ook weer van de partij. ;)

De kapsalon aflevering geen aanrader voor mensen die zich ergeren als Alex per se de grappigste aan tafel wil zijn.

Agnew en Xander, ondanks hun vaak grappige shows, zoveel makkelijke moppen, en Alex toch echt een heel slechte timing. Moppen die te lang duren, moppen die hij nog eens uitlegt omdat hij ze zelf pas te laat door heeft. Blijf dat toch opmerkelijk vinden. Het trompetje na een pijnlijke mop was ook weer van de partij. ;)

En Hakim en zijn stemmetjes maakten het helemaal af.

En Hakim en zijn stemmetjes maakten het helemaal af.
Vind Hakim wel nen funny dude. Probleem is idd wel dat hij veel stemmetjes doet, wat ik op zich ook wel grappig vind, maar het werkt wel als een rode lap op een stier bij Alex. Die ieder stemmetje ook nog eens moet doen, meestal ook weer te lang en onnodig. Vooral bij dat stuk over Japans ging Alex volledig in overdrive.

Vind Hakim wel nen funny dude. Probleem is idd wel dat hij veel stemmetjes doet, wat ik op zich ook wel grappig vind, maar het werkt wel als een rode lap op een stier bij Alex. Die ieder stemmetje ook nog eens moet doen, meestal ook weer te lang en onnodig. Vooral bij dat stuk over Japans ging Alex volledig in overdrive.

Ja, akkoord. Begrijp me niet verkeerd: ik vind Welcome to the AA eigenlijk een heel aangename podcast. Dankzij de AA heb ik heel wat interessante gasten leren kennen en ben ik boeken gaan lezen. Afleveringen met Lionel D en Busch vond ik echt top. Zelfs als een gast tegenvalt, is de chemie tussen Alex en Dries vaak genoeg om de aflevering alsnog boeiend te maken.

Alleen ja, als het een bekende comedian is, dan is het vaak - ironisch genoeg - nogal ongrappig om ter grappigst doen.

Ja, akkoord. Begrijp me niet verkeerd: ik vind Welcome to the AA eigenlijk een heel aangename podcast. Dankzij de AA heb ik heel wat interessante gasten leren kennen en ben ik boeken gaan lezen. Afleveringen met Lionel D en Busch vond ik echt top. Zelfs als een gast tegenvalt, is de chemie tussen Alex en Dries vaak genoeg om de aflevering alsnog boeiend te maken.

Alleen ja, als het een bekende comedian is, dan is het vaak - ironisch genoeg - nogal ongrappig om ter grappigst doen.
Volledig mee eens. Ook vooral fan van Andries, maar de chemistry met Alex is zeker ook een sterkte van de podcast. Hét grote probleem dat de podcast soms heeft, is dat Alex gewoon niet geestig is, en dat zelf niet beseft, en zich extra wil profileren als de grote sportpaleis komiek.

Dit weekend werd dit nog benoemd door 1 van de hosts van de Mij Gedacht podcast.

Terug
Bovenaan