Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Mijnen beste, das beyond belief !Ik ben die nu met Franky Desmet-Vandamme aan het luisteren. Wat een kerel. Echt heel grappig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijnen beste, das beyond belief !Ik ben die nu met Franky Desmet-Vandamme aan het luisteren. Wat een kerel. Echt heel grappig.

Wel jammer dat Alex de halve show heeft volgepraat. Mens kent wat van metal en de klassiekers maar ik vind hem toch enorm laag praten over zaken waar hij weinig van weet.Diene Thibault Christiaensen is toch zo'n aaibare gast hè (zoals ons allen kempenaren)

Wat zou deze gestampte boer te vertellen hebben ? Was op de radio bij Kris Wauters, precies ne Mechelse puber van zestienSam Gooris
dieje kan wel een klapke placeren zelleWat zou deze gestampte boer te vertellen hebben ? Was op de radio bij Kris Wauters, precies ne Mechelse puber van zestien
Teken van intelligentie om uw dialect af te zetten op nationale radio, inhoudelijk ging het nergens over, Kris Wauters hoorbaar geïrriteerd, mainstreamsmaak van een jaren '90 johnny, alsof 'm ritaline had gesliktdieje kan wel een klapke placeren zelle
Ik kan zijn muziek ook smaken. Al de tweede band waar ik fan van ben geworden door WTTAA. Ook Type O Negative leren kennen dankzij deze podcast.Mijnen beste, das beyond belief !![]()
Ik had nog nooit van die vent gehoord, maar van mij mocht die podcast zelfs 2 keer zo lang duren. Een goeie verteller, en duidelijk iemand met tonnen levenservaring. De verhalen over de research achter zijn boek vond ik ook straf.Interessante gast deze week. In de eerste plaats dacht ik: wie is die kerel nu alweer? En dan zag ik ineens aan het begin van de podcast zijn boek liggen. Heel interessant hoe dat op een luchthaven in zijn werk gaat.
Hoorde haar wel graag spreken eigenlijk. Maar ben nog maar een uur ver. Hoop ook wel dat het onderwerp zich nog wat verschuift. Er zijn ondertussen nu al een aantal mensen aan tafel komen zitten die dergelijke extreme inspanningen doen. Diepste respect voor die hun prestaties maar komt meestal op hetzelfde neer.bergbeklimster niet helemaal uitgezeten, was wel okee maar was niet helemaal mee met haar stem en motivatie + bergbeklimmen persoonlijk niet zo interessant
Ligt aan de gast denk ik. Toch ook al belachelijke lange geweest.Die van deze week heb ik in 1 keer uitgezeten. Het voelt na een uur of twee wel altijd aan of Alex er genoeg van heeft en dan maar afrondt.![]()
Sara Leemans en Jaimila Baidou zijn verschrikkelijk. Bekijk die 2 na elkaar en ik vrees dat je voorgoed afhaaktToch hier en daar al eens wat mindere gasten als ik dat hier zo lees. Sommige moet ik nog beluisteren: Raf Walschaerts, Sara Leemans, Jaimila Baidou en die van deze week. Die van vorige week van de luchthaven en thrillerboeken was dan weer heel interessant.

Hoeveel kunt ge ook vertellen over een facebookpagina. Het was echt twee uur van "wie heeft er de leukste oneliner of grapje in petto". In tegenstelling tot andere casts van WTAA was deze inderdaad een stuk minder.Sara Leemans en Jaimila Baidou zijn verschrikkelijk. Bekijk die 2 na elkaar en ik vrees dat je voorgoed afhaakt![]()