Welcome to the AA

Welcome to the AA

Begin me op Spotify wel te ergeren aan de reclame voor die lampen (ik vermeld bewust het merk niet) die nu ergens lukraak in het midden er wordt tussengeflanst. Akkoord als dit helemaal aan het begin of het eind is, maar nu vind ik het storend. Als dit blijft duren, zal het YT met Sponsorblock worden.

Iedereen wel denk ik. Maar hoort nu eenmaal bij gratis content imo.

Als ik betaal voor Spotify premium verwacht ik toch om zonder reclame te kunnen luisteren.
En dan verwacht ik ook dat Spotify aan AA betaalt zodat ik zonder reclame naar de podcast kan luisteren.

Ze zijn me kwijt. Vroeger gaf ik elke episode een kans maar nu start ik het niet meer op, tenzij een gast/onderwerp me zou triggeren.

Ze zijn me kwijt. Vroeger gaf ik elke episode een kans maar nu start ik het niet meer op, tenzij een gast/onderwerp me zou triggeren.
same here, erger me veel te veel aan Alex, die is toch veel van zijn sympathie van vroeger kwijt vind ik maar kan aan mij liggen.

Ik vind juist die afleveringen waarin ze met hun drie hun activiteiten bespreken juist heel aangenaam. Er mag wat afwisseling zijn. Zeker de laatste gasten vond ik maar niks.

Ik ben nu af en toe wat oude afleveringen aan het beluisteren. Geheel toevallig aan die met Bruno Wyndaele bezig (best interessant). Heel kort gaat het over Tom Waes: Alex: "Ja, die kan wel een agressief kantje hebben als die gezopen heeft". Is een aflevering van een paar jaar oud, maar zo toevallig dat ik dit net nu hoor als Waes voor de rechter moet komen wegens zijn dronkenschap. :lol:

Link naar fragment.

Komende 5 weken krijgen we de opnames van de livetour

Idd, ze hebben een geheim projectje.

LIEVE VRIENDEN

Het werd nog eens tijd voor een update vanuit het WTTAA-kamp.

Ondertussen zitten we al in jaargang 7 van de podcast en we blijven ons verbazen over alles wat er gegroeid is uit dat uit de hand gelopen idee. De Parking Tour is al over halfweg, en het is ontzettend fijn om in die geweldige zalen te spelen, die dan ook nog eens bomvol zitten. Waanzin.

Naast het live show-gegeven komt er binnenkort nóg iets bij. Alleen… We mogen er nog niks over zeggen. Redelijk lame om het dan tóch te vermelden, dat weten we. Maar snel meer nieuws! 👀

Los daarvan: dat voorlopig #geheimeprojectje zorgt ervoor dat we een dikke maand van huis zijn, en dus geen nieuwe afleveringen kunnen opnemen.

Daarom trakteren we jullie de komende vijf weken op de opnames en beelden van onze Parking Tour. Goeie gasten, goeie sfeer, maar vooral zoals altijd: een steengoed publiek. Zoals jullie dat al zeven jaar lang zijn.

TOT SNEL!
ALEX & ANDRIES

Door te vermelden dat ze een dikke maand van huis gaan zijn zou ik durven gokken dat ze naar bvb USA gaan en daar enkele internationale gasten gaan "interviewen".

Ik hoop dan op enkele bekende comedians, bvb Bill Burr, ...

Idd, ze hebben een geheim projectje.

Door te vermelden dat ze een dikke maand van huis gaan zijn zou ik durven gokken dat ze naar bvb USA gaan en daar enkele internationale gasten gaan "interviewen".

Ik hoop dan op enkele bekende comedians, bvb Bill Burr, ...
Matty Matheson met William Boeva & Bokkie als special guest.

Ik ben een luisteraar van het eerste uur, maar de laatste tijd zijn ze mij toch ook wat kwijt. Hun twee recente live shows beluisterd en die trokken echt op niks. Ik had nog enige hoop op iets interessant te horen bij Jeroen Wijnendaele maar ook dat draaide op een sisser uit.

Laatste echt interessante die ik beluisterd heb, vond ik die met professor Danny Praet. Al was Koen Schoors onlangs ook nog wel cva.

Terug
Bovenaan