Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is een podcast, geen (standup) comedy hèHet stuk met Rob Vanoudenhoven was nochtans hilarisch absurd. Goed gelachen
Oh, maar Rob wist voldoende interessantst te vertellen hoor. Hij bracht het gewoon op een leuke chaotische manierMaar het is een podcast, geen (standup) comedy hè
Vond dat deel met Hessels wel aangenamer en zeker zo grappigHet stuk met Rob Vanoudenhoven was nochtans hilarisch absurd. Goed gelachen
Van die Hessels moet ik sowieso niet weten, dus heb ik grotendeels geskipt
Ja ik ook, vond Hessels verbazend goed eigenlijkVond dat deel met Hessels wel aangenamer en zeker zo grappig
Vind je hem grappig in zijn programma’s? Of in zijn tv optredens?Vond dat deel met Hessels wel aangenamer en zeker zo grappig
Zeker zo grappig als het deel met RobVind je hem grappig in zijn programma’s? Of in zijn tv optredens?

In Alleen Elvis blijft bestaan kreeg je een breder zicht op de mens. Zei toen zelf dat hij vaak het label van ideale schoonzoon krijgt maar hij veel last heeft van agressie/frustratie momenten in het dagelijkse leven. Leek me wel een oprecht persoon. Kon ook bijna niemand iets weigeren waardoor hij eigenlijk zijn gezin verwaarloosde door bijna nooit thuis te zijn. Stelde zich alvast kwetsbaar op toen.Hessels lijkt mij zo een die vriendelijk doet in uw gezicht maar van zodra hij de kans krijgt u 1000 messteken in de rug geeft. Achterbaks ventje![]()
We zaten ooit aan de kaaien in A'pen en hij zat puur toevallig binnen gehoorsafstand met iemand te praten daar, idd geen ideale schoonzoon.Hessels lijkt mij zo een die vriendelijk doet in uw gezicht maar van zodra hij de kans krijgt u 1000 messteken in de rug geeft. Achterbaks ventje![]()
Komt voor mij toch ook zowat gemaakt vriendelijk over vaak in zijn programma’s. Zowat gelijk den Amerikaan met zijnen awesome.Hessels lijkt mij zo een die vriendelijk doet in uw gezicht maar van zodra hij de kans krijgt u 1000 messteken in de rug geeft. Achterbaks ventje![]()
Was erbij. Pure chaos en vermoedelijk een crappy podcast. Wel ziek hard gelachen.Iemand die vanavond naar het Nerdland festival gaat voor de grote Neveneffecten reünie? Was er wel graag bij geweest.
Ik was daar live aanwezig.Het stuk met Rob Vanoudenhoven was nochtans hilarisch absurd. Goed gelachen
Van die Hessels moet ik sowieso niet weten, dus heb ik grotendeels geskipt
Nope ik lag ook strijkAls ik zo rond hoor was ik blijkbaar de enige dit het stuk van Rob goed vond![]()
Nee hoor, gedeelte met Rob was echt een goed stuk.Als ik zo rond hoor was ik blijkbaar de enige dit het stuk van Rob goed vond![]()