Welcome to the AA

Welcome to the AA

Dat is hoe recensies werken : het is de mening van één (jammer genoeg meestal bevooroordeelde) mens in een gazet, niks meer niks minder. Na een week herinnert zich dat niemand nog
Stel je voor dat iedereen die een kritische recensie krijgt het op die manier gaat beginnen verwerken. Gewoon laten passeren is idd ook een optie

Xander kan gewoon heel slecht om met kritiek. Het was net zoals toen Gunter Lamoot op Twitter schreef dat Xander moest stoppen met op de kap te zitten van Lieven Van Gils: de grap was voorbij. Xander reageerde toen nogal heftig en beschuldigde Lamoot in zijn podcast van een trollenleger van slechte recensenten te hebben losgelaten.

En hoe die dan in de tegenaanval gaat. Die grijns alsof hij ze allemaal eens van antwoord heeft gediend. Terwijl ik dat nu eens echt heel flauwe “antwoorden” vond.

Als je 2 sportpaleizen kunt uitverkopen is het idd gewoon een perfecte optie om daar niet op te reageren. En al zeker niet op zo een flauwe manier.

Xander kan gewoon heel slecht om met kritiek. Het was net zoals toen Gunter Lamoot op Twitter schreef dat Xander moest stoppen met op de kap te zitten van Lieven Van Gils: de grap was voorbij. Xander reageerde toen nogal heftig en beschuldigde Lamoot in zijn podcast van een trollenleger van slechte recensenten te hebben losgelaten.
Maar Xander mag dat natuurlijk zeggen, want als hij iets zegt is het een grap, maar als iemand anders iets zegt is het bedoeld om te kwetsen 😅

Hij heeft al een mooie weg afgelegd, maar er zijn nog wat metertjes te maken. Vind dat ook nog wel interessant aan hem als comedian. Het is duidelijk dat zijn jeugd een enorme impact heeft gehad op hem en hij lijkt gelukkig om de zoveel tijd wel stappen voorwaarts te zetten.

Dat zeg ik dan als fan van Xander z'n werk. Maar vond het ook wel hilarisch toen Philippe Geubels eens bij WTTAA zat en het ging over zijn rivaliteit (of ruzie) met Xander en die zo lachend zijn schouders ophaalde en zei dat hij daar totaal niet mee bezig was. Xander gewoon uit zichzelf een hele vete gecreëerd in zijn hoofd. Dat is zo'n beetje hoe je met zo'n dingen moet omgaan. Net zoals ik ook die persoonlijke kritiek op recensenten niet vind kunnen. Op zeker moment wordt dat toch eerder gênant.

Blijkbaar komt er op Streamz een 'Welcome to the LA' ... Dat is dan dat projectje waar ze het in hun podcast eens over hadden.

Is dan eigenlijk gewoon 'Viva la feta', maar dan in LA en met Andries en Alex :unsure:
En het zoveelste reisprogramma met een BV...

Op het eerst zicht toch wel weer veel voor de hand liggende BV's die gekozen zijn, maar goed, ik pik wel eens een aflevering mee.

Dat zeg ik dan als fan van Xander z'n werk. Maar vond het ook wel hilarisch toen Philippe Geubels eens bij WTTAA zat en het ging over zijn rivaliteit (of ruzie) met Xander en die zo lachend zijn schouders ophaalde en zei dat hij daar totaal niet mee bezig was. Xander gewoon uit zichzelf een hele vete gecreëerd in zijn hoofd. Dat is zo'n beetje hoe je met zo'n dingen moet omgaan. Net zoals ik ook die persoonlijke kritiek op recensenten niet vind kunnen. Op zeker moment wordt dat toch eerder gênant.

En het werd uiteindelijk nog gênanter toen Xander hem daarna eens uitnodigde voor een Podcast om die zaken allemaal op tafel te gooien en zich te 'excuseren'. Toen klonk Geubels ook als 'over wat gaat dat hier eigenlijk...' :biglaugh:

Oi, is 't met BV's? Ik had gedacht dat ze 't met bekende Amerikanen gingen doen... (comedians, acteurs, muzikanten). Niet dus. Eens kijken wie er op de lijst staat.

Oi, is 't met BV's? Ik had gedacht dat ze 't met bekende Amerikanen gingen doen... (comedians, acteurs, muzikanten). Niet dus. Eens kijken wie er op de lijst staat.

In de promo zag ik alvast passeren: Erik Van Looy, Jade Mintjens, Daphne Agten, Chris Van Tongelen (denk ik), Daan, Aaron Blommaert, ...

...en is meteen de enige écht interessante gast van de hele lijst
Daan misschien ook nog. De rest heb ik gelijk al genoeg van gezien...

In de promo zag ik alvast passeren: Erik Van Looy, Jade Mintjens, Daphne Agten, Chris Van Tongelen (denk ik), Daan, Aaron Blommaert, ...
Eens opgezocht:

Daar ontvangen ze wederom allerlei verrassende gasten.​

Gasten zijn regisseur Erik van Looy (die in de VS de remake van ‘Loft’ maakte, red.), zanger Daan Stuyven, housewife Annelies Schetters (ze kwam er reeds als kind, haar vader werkte bij de NAVO, red.), Sarah Vandeursen, Aaron Blommaert, Daphne Agten, Thomas Hertog en Jade Mintjens.

Zéér 'verrassende' gasten :unsure:

Je moet het grote publiek natuurlijk wel proberen bereiken...
Ik hoop dat ze toch nog een iets of wat leuke/originele insteek hebben gevonden.

Ach ja, blijkbaar zijn de mensen het dan toch nog niet beu (of denkt men dat), na de talrijke programma's (Het Huis, De Colombus, Viva La Feta, ... )

Jammer. Daar zit ik nu echt niet op te wachten.

Als het met Amerikaanse gasten was geweest zou het nog interessant zijn.

Nu is het eerder *gaap* weer eens BV's. Maarja, het moet smaken voor de gemiddelde boomer op Streamz zeker.

Heeft er misschien mee te maken dat je Engels moeilijk kan ondertitelen in een podcast? Als in: men verwacht niet dat de gemiddelde luisteraar fatsoenlijk genoeg Engels spreekt om te kunnen volgen? Had ook wel Amerikaanse gasten verwacht. Valt wat tegen. Ben wel benieuwd naar die regisseur van Loft, die film heb ik onlangs eens gekeken.

Heeft er misschien mee te maken dat je Engels moeilijk kan ondertitelen in een podcast? Als in: men verwacht niet dat de gemiddelde luisteraar fatsoenlijk genoeg Engels spreekt om te kunnen volgen?
Het is toch vooral video/Streamz, of brengen ze dit ook als podcast? Op tv/streaming kan je prima Engels ondertitelen in het Nederlands.

Is inderdaad een tv-productie hé. Ze gaan dit nooit uitbrengen in een audio-only versie.

Maar er komt van elke aflevering ook een podcast met 'dingen die de aflevering niet gehaald hebben.'

IK blijf Welcome to the AA luchtig tijdverdrijf vinden, maar enige diepgang moet je er toch echt niet meer in verwachten en sommige bokkensprongen zoals dit zij-project dat nauwelijks nog te maken heeft met hun concept zijn gewoon raar. Niet zo raar als die podcast die ze twee jaar geleden hebben gedaan met Pommelien die niet online mocht gezet worden van het management..maar toch.

Alex gaat ongetwijfeld de joke maken dat ze een maand in Los Angeles hebben gezeten op kosten van Streamz, maar if the shoe fits...

Ik verdien veel minder dan al die BV’s en toch kunnen ze mij niet verleiden met een gratis reis zoals bv de Pfaffs enzo… zo die crew rondom u altijd…. Neen danku, dan betaal ik ze veel liever zelf.

Terug
Bovenaan