Welcome to the AA

Welcome to the AA

Denk dat er gewoon wel wat sleet op de formule komt. Welke gasten er ook komen, Andries en vooral Alex blijven zichzelf en vallen daardoor in herhaling met hun verhalen/anekdotes etc.

zou kunnen. Ik skip er af en toe eentje (recent Julian De backer en memes van't stad bvb). Misschien heb ik er daarom minder last van

Denk dat er gewoon wel wat sleet op de formule komt. Welke gasten er ook komen, Andries en vooral Alex blijven zichzelf en vallen daardoor in herhaling met hun verhalen/anekdotes etc.
Hangt bij mij vooral van de gast af. Zowiezo interesseren die gasten in de muziekscène mij een stuk minder. Meestal skip ik die afleveringen ook.

Soms denk je 'zou ik die skippen?'. Maar probeer het toch een kans te geven. Soms zeer verrassend interessant.
Ik kan de opmerking i.v.m. de herhaling van anekdotes wel begrijpen. Laat de hosts van de Nerdland podcast maar verder passeren! Jeroen en Lieven hebben we reeds gehad.

Soms denk je 'zou ik die skippen?'. Maar probeer het toch een kans te geven. Soms zeer verrassend interessant.
Ik kan de opmerking i.v.m. de herhaling van anekdotes wel begrijpen. Laat de hosts van de Nerdland podcast maar verder passeren! Jeroen en Lieven hebben we reeds gehad.
Ik heb er in het begin een paar overgeslaan, om dan achteraf te horen dat er bij zaten die echt wel de moeite waren (de Romeo's bvb).

Nu ben ik gewoon alles chronologisch aan het af gaan tot ik mee ben, en dan herbeluister ik al diegene die ik overgeslaan heb denk ik.
Ik zit nu aan ep123 met Frederik De Backer.
Ik denk dat ik er toch een 35-tal overgeslaan heb :p

Het zal nog lang duren vooraleer ik "mee" ben aangezien ik er enkel naar luister in de auto. 2x20 minuten op weg van en naar het werk.

Ik heb er in het begin een paar overgeslaan, om dan achteraf te horen dat er bij zaten die echt wel de moeite waren (de Romeo's bvb).

Nu ben ik gewoon alles chronologisch aan het af gaan tot ik mee ben, en dan herbeluister ik al diegene die ik overgeslaan heb denk ik.
Ik zit nu aan ep123 met Frederik De Backer.
Ik denk dat ik er toch een 35-tal overgeslaan heb :p

Het zal nog lang duren vooraleer ik "mee" ben aangezien ik er enkel naar luister in de auto. 2x20 minuten op weg van en naar het werk.
Idem dito. Perfect voor woon-werk :-) - Romeo's = zieklachen :D

Ik vond het wel eens interessant om haar te horen, maar het was niet top. De gasten zijn af en toe wat minder de laatste tijd, maar zeggen dat het totaal niks meer is is ook niet waar. Vorige week met Jeroen Baert was al heel interessant over depressies en robots. Daarnaast was Pieter de Poortere met zijn Boerke ook geweldig. Heerlijk om iedere dag twee minuten te genieten van Boerke op Canvas. Jan van der Cruysse over zijn ervaringen op de luchthaven en zijn thrillerboeken was ook gewoon top. Kurt van Eeghem, Pat Krimson, Otto-Jan Ham,... Het blijft toch top voor mij. Hopelijk nodigen ze daar wel eens Patrick Goots of Glenn Verbauwhede uit. Dat zou echt geniaal zijn.

Ik blijf nog steeds hopen op Michiel Hendryckx. Toch een van de beste fotografen die er rondlopen in ons land, en gepassioneerd door alles. Bovendien een erg actief wikipedia-gebruiker.

Ik ben nu dan toch eens begonnen aan de aflevering met de Romeo's... Ik ben bijna in mijn broek aan't pissen van't lachen.

Laatst bewerkt:
Ik blijf nog steeds hopen op Michiel Hendryckx. Toch een van de beste fotografen die er rondlopen in ons land, en gepassioneerd door alles. Bovendien een erg actief wikipedia-gebruiker.

Ik ben nu dan toch eens begonnen aan de aflevering met de Romeo's... Ik ben bijna in mijn broek aan't pissen van't lachen.
Ge had dat veel eerder moete doen. Hun muziek is echt men ding niet maar zij zelf zijn hilarisch

Vreemd. Op YouTube staat het, maar niet op google podcast. Dan nog maar eens kijken ipv luisteren.

Terug
Bovenaan