Welcome to the AA

Welcome to the AA

Fuck, wat was de Alex weer irritant, met zijn duizend flauwe moppen [terwijl de gast serieus aan het vertellen is] waarmee niemand dan lacht.

Moest ik Andries zijn, ik zou hem al veel tot de "orde" geroepen hebben met een pets tegen zijn kop.
Dat viel in dit gesprek extra op, ja. Paar keer toch een onnodige tussenkomst net wanneer je voelde dat Stany met een goed verhaal ging komen en dat brak het moment altijd even. Stany deed dan wrs het beste, negeren en gewoon door vertellen. Had wel een tikje weg van een ouder die een kleuter af en toe eens zijn zeg laat doen 😄
Intussen nog eens teruggegaan naar Stany en zijn half lachende "dikke meneer"-stem. Zo goed gedaan.

Werd even aangehaald tijdens het gesprek met Crets. Hij had destijds met Peter Van Den Begin Sketch A Gogo gemaakt op VTM. Zijn daar nog fragmenten van te zien ergens? Ik vind enkel maar een handjevol op YT.

doet raar en irritant, verschrikkelijke stem, ziet er niet uit, kortom we zappen weg als we die op tv zien ;)

snap ook niet dat dat een BV is geworden, zal wel overgaan vanzelf zeker?
Die stoeft ook altijd over haar polygamische relaties, maar laten we eerlijk zijn: ik snap dat echt niet dat die dan zoveel kerels heeft. Of is het bluf?

Die stoeft ook altijd over haar polygamische relaties, maar laten we eerlijk zijn: ik snap dat echt niet dat die dan zoveel kerels heeft. Of is het bluf?
goh, als die gratis seks aanbiedt dan ga je toch wel altijd venten vinden wiens lat niet al te hoog ligt?

Gesprek met Charel Cambré was leuk. Niet te veel franjes eraan, of het nu Amoras of De Buurtpolitie is: tekenen maar =) Trouwens nooit bij stilgestaan dat hij de broer van Herman Cambré was.

Gesprek met Charel Cambré was leuk. Niet te veel franjes eraan, of het nu Amoras of De Buurtpolitie is: tekenen maar =) Trouwens nooit bij stilgestaan dat hij de broer van Herman Cambré was.
Leuk om te horen dat zijn strips nog met de hand getekend worden. Kwam wel nonchalant over vond ik, iets wat ik ook in zijn werk terugzie.

Terug
Bovenaan