Welcome to the AA

Welcome to the AA

Net die met Van Looy gezien en wat blijft dat toch een aimabele man.
Inderdaad.

Vond het een toffe aflevering, maar puur als podcast wel een stuk minder. Gewoon een heel andere vibe dan op hun zolderkamertje. Als je Alex voor een publiek zet, dan heeft hij precies altijd meer de neiging om te entertainen. Gelukkig zat Andries er bij voor af en toe de wat intelligentere insteek te brengen.

Verhaal over de tepel en haarlak was wel hilarisch :laugh:

Inderdaad.

Vond het een toffe aflevering, maar puur als podcast wel een stuk minder. Gewoon een heel andere vibe dan op hun zolderkamertje. Als je Alex voor een publiek zet, dan heeft hij precies altijd meer de neiging om te entertainen. Gelukkig zat Andries er bij voor af en toe de wat intelligentere insteek te brengen.

Verhaal over de tepel en haarlak was wel hilarisch :laugh:
Tgoh ja. Dat zal wat betorpsmisvorming zijn zeker met dat publiek. Vond het humping stukje ook wel goed en natuurlijk die haarlak.

Topper. Chemie was nog beter als toen 'm in de studio zat. Wel de Alex & Eric show.
Ik zou denk ik niet graag diejen Agnew z'n vrouw zijn.

Heb een tijdje die pods gevolgd, maar heb m destijds unfollowed... Volgens mij omdat hij niet 1 keer iets zei over corona... Dit is toch toch stof voor comediants ?! Ik weet niet of dat ondertussen wel al is gebeurd en zal het nooit meer weten :'( He was so funny

Heb een tijdje die pods gevolgd, maar heb m destijds unfollowed... Volgens mij omdat hij niet 1 keer iets zei over corona... Dit is toch toch stof voor comediants ?! Ik weet niet of dat ondertussen wel al is gebeurd en zal het nooit meer weten :'( He was so funny
Een podcast is geen comedy voorstelling hè :sop: Het onderwerp is trouwens wel degelijk (organisch tijdens gesprekken) aan bod gekomen. En voor de rest heb ik precies niet veel zin in een comedy voorstelling over Corona :unsure:

Als ik stuff over Corona wil horen, luister ik wel naar het nieuws. Dat hoeft voor mii geen hoofdthema te worden in de podcast.

Meen me zelfs te herinneren dat men ooit zei dat men net niet teveel over corona wou spreken, gezien dat onderwerp overal al aan bod komt.

Super aflevering met Erik.
'Kga zeker naar zijn theater voorstelling kijken. Begint wel pas in februari volgend jaar.

Er is wel degelijk hier en daar over corona gepraat, maar dat moet toch niet de hele tijd aan bod komen. Ik ben dat onderwerp ondertussen kotsbeu.

En wat er dan over gezegd word was vooral 'hoe beu iedereen het was' wat volledig terecht is maar nu niet boeiend. Tijdens lockdown 1 viel dat nog mee omdat ze er toen mooi op inpikten (Noels en Dobbelaere-Welvaert informatief en dan die hilarische Henk Ryckaert episode).

En om het toe te passen op comedy: je gaat al met heel straffe jokes moeten afkomen om op het podium nog weg te komen met een show over covid

En wat er dan over gezegd word was vooral 'hoe beu iedereen het was' wat volledig terecht is maar nu niet boeiend. Tijdens lockdown 1 viel dat nog mee omdat ze er toen mooi op inpikten (Noels en Dobbelaere-Welvaert informatief en dan die hilarische Henk Ryckaert episode).

En om het toe te passen op comedy: je gaat al met heel straffe jokes moeten afkomen om op het podium nog weg te komen met een show over covid
Xander De Rycke brengt deze zomer nochtans "UITGERUST & IMMUUN: GOLF II" ;)

Deel I vorige zomer vond ik in ieder geval goed. Deel II ga ik binnen een paar weken bekijken.

Ja nu zitten we er nog in. Maar als gij binne 5 maand naar een comedyshow gaat zien en de eerste 15 minuten gaan telkens over covid gaat het toch ook afgezaagd worden
Geloof me vrij. Binnen 5 maand zal corona nog steeds actueel zijn. Dit spelletje loopt (al dan niet in mindere mate) nog zeker tot midden 2022 - eind 2022.

Terug
Bovenaan