polar bear
Well-known member
En dat hij eens op de boot bij Gert heeft gezeten? Totaal buiten zijn comfortzone maar wel een vriend Davy aan overgehouden heeft die constant in zijn bloten rondliep.Wist je trouwens al dat hij een Engelse vader had?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat hij eens op de boot bij Gert heeft gezeten? Totaal buiten zijn comfortzone maar wel een vriend Davy aan overgehouden heeft die constant in zijn bloten rondliep.Wist je trouwens al dat hij een Engelse vader had?![]()
Same. Al zal de tijd die ik aan 2 uur durende podcasts kan spenderen daar ook wel mee te maken hebben.Alle gekheid op een stokje, ik denk dat je eender wie die je regelmatig uren hoort praten wel zal betrappen op terugkerende stokpaardjes. Nog altijd een goeie podcast, maar ik ben selectief geworden in de afleveringen die ik beluister.
Het heeft nog lang geduurd eigenlijk vooraleer ik me stoorde aan tal van dingen. Weet alleen niet dat het komt doordat ik al te lang aan het kijken ben of doordat Alex zich minder bescheiden opstelt in vergelijking met het begin. Denk dat het beiden is. Vond WTTA net verrassend omdat Alex niet was hoe ik hem verwachtte. Nu vind ik hem wel passen bij dat beeldAlle gekheid op een stokje, ik denk dat je eender wie die je regelmatig uren hoort praten wel zal betrappen op terugkerende stokpaardjes. Nog altijd een goeie podcast, maar ik ben selectief geworden in de afleveringen die ik beluister.
Ter voorbereiding van aflevering 200. Terug met Xander De Rycke en waarschijnlijk proberen ze nog eens hun record te brekenben effe niet mee, ze zijn 2 weken op vakantie ?
Inderdaad. In hun kerstspecial hadden ze iets daarover gezegd er gaat allesinds eerst nog een 199 komen en dan een hele lange special met Xander. De telling moet kloppen voor AndriesMaar 199 moet ook nog komen toch?
Joost Vandecasteele komt dan dus dat gaat ook nog vonken geven. Vond dat vroeger een enerverende kerel maar heb em wel leren apprecierenMaar 199 moet ook nog komen toch?
Wat is dat tegenwoordig om achter elke zin 'ofzo' te plaatsen. Eens je er begint op te letten is het verschrikkelijk.Cool ofzo
Hij heeft zelfs al eens op een metalcruise gezeten.
En zen dochter is fan van Stranger Things.
Was ik blij dat we van de verwijzingen naar Bill Burr vanaf waren. Nu pas door dat die vervangen zijn door Joe Rogan![]()
Ter voorbereiding van aflevering 200. Terug met Xander De Rycke en waarschijnlijk proberen ze nog eens hun record te breken

Wat een boeiende mens is dat toch.Joost Vandecasteele komt dan dus dat gaat ook nog vonken geven. Vond dat vroeger een enerverende kerel maar heb em wel leren apprecieren
Joost Vandecasteele komt dan dus dat gaat ook nog vonken geven. Vond dat vroeger een enerverende kerel maar heb em wel leren apprecieren
Ik kende die mens niet. Heel bijzonder figuur.Wat een boeiende mens is dat toch.
Probeer de vorige aflevering met hem eens, dies nog beter.Ik kende die mens niet. Heel bijzonder figuur.
Altijd toch een geweldige kerel gevonden. Herinner mij lang geleden ook nog zijn passage bij 'Mag ik u kussen' met Veronique De Kock. Helaas niet meer op Youtube te vinden.
Al snap ik ook dat sommigen hem heel vermoeiend vinden![]()