Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft een zéér aangenaam timbre. Die zou zo een luisterboek met sprookjes kunnen inspreken.Ben fan van Joost Vandecasteele als figuur, hoor hem echt graag praten.
Was wel veel grappiger in de fokcast. Heerlijk absurdisme. Maar laten we eerlijk zijn, gelukkig liet hij dat nu achterwege, of onzen Alex hoorde het 2 uur lang donderen in Keulen. Of trakteerde hij ons 2 uur lang op zijn irritante nieslachjes om te verschuilen dat hij de moppen van Vandecasteele eigenlijk niet zo goed snapte.Heel goede aflevering met geweldig interessante vent (al had ik een en ander al gehoord in de Fokcast, waar hij vorige week ook in zat)
heb alleszins zijn boek al klaar liggen, nog voor deze aflevering
Ik gok da ze nu wel over de 7 uur gaan gaan. Wel benieuwd naar de special guestBenieuwd hoelang aflevering 200 zal duren.
6h en 12 minuten dus. Kwaliteitsoordeel volgt nog.Benieuwd hoelang aflevering 200 zal duren.
Ik weet het niet man. Bij zo'n tijden is mijn goesting om eraan te beginnen al vertrokken nog voor het gestart is.6h en 12 minuten dus. Kwaliteitsoordeel volgt nog.
Idem. Het eerste stuk met Chris Umé heb ik al beluisterd, en dat was zeker interessant.Ik weet het niet man. Bij zo'n tijden is mijn goesting om eraan te beginnen al vertrokken nog voor het gestart is.
Vroeger was het vooral luisteren tijdens de treinritten (meestal uur verplaatstijd per dag). Trein is weggevallen door veranderen van werk en nu wat minder tijd op dat vlak.Luisteren jullie die podcasts altijd in één stuk door misschien? Quasi elke podcast die ik luister is, afhankelijk van de duur, verdeeld over stukken van ongeveer 30 minuten over een week pendelen, autoritten etc.
ge zijt echt gene fan van Alex he, zo ranten zegWas wel veel grappiger in de fokcast. Heerlijk absurdisme. Maar laten we eerlijk zijn, gelukkig liet hij dat nu achterwege, of onzen Alex hoorde het 2 uur lang donderen in Keulen. Of trakteerde hij ons 2 uur lang op zijn irritante nieslachjes om te verschuilen dat hij de moppen van Vandecasteele eigenlijk niet zo goed snapte.

Bij mij is het ook haat liefde met die gast. Eerste shows vond ik die zalig en vernieuwend. Na 'more human than human' vond ik zijn shows niet meer zo grappig en te voorspelbaar (teveel gratuite maatschappelijke statements afwisselen met platte kak en seks situaties) . Met WTTAA hem terug kunnen waarderen maar dat is ondertussen ook alweer voorbij. Zijn ego is te storend geworden.ge zijt echt gene fan van Alex he, zo ranten zeg![]()
Ik keek uit naar de podcast maar die Amelie gaat mij iets te hard door in haar rolletje van 'ik ben doodsaai'. Hopelijk hou ik het vol.Idem. Het eerste stuk met Chris Umé heb ik al beluisterd, en dat was zeker interessant.
Maar nu komt er dan nog 5u aan met Xander en Amelie... het is nu ook niet dat je die nergens hoort of ziet tegenwoordig... ergens heb ik dat wel gehad, maar ik geef het misschien nog wel een kans (al zal het in stukken en brokken zijn).
Ik weet het niet man. Bij zo'n tijden is mijn goesting om eraan te beginnen al vertrokken nog voor het gestart is.
Idem. Het eerste stuk met Chris Umé heb ik al beluisterd, en dat was zeker interessant.
Maar nu komt er dan nog 5u aan met Xander en Amelie... het is nu ook niet dat je die nergens hoort of ziet tegenwoordig... ergens heb ik dat wel gehad, maar ik geef het misschien nog wel een kans (al zal het in stukken en brokken zijn).
Luisteren jullie die podcasts altijd in één stuk door misschien? Quasi elke podcast die ik luister is, afhankelijk van de duur, verdeeld over stukken van ongeveer 30 minuten over een week pendelen, autoritten etc.
Ja hier van hetzelfde, luisteren in stukken tijdens woon-werk verkeer, fietsen, lopen, krachttraining. Wel boeiende sector van die Chris Umé!Vroeger was het vooral luisteren tijdens de treinritten (meestal uur verplaatstijd per dag). Trein is weggevallen door veranderen van werk en nu wat minder tijd op dat vlak.
Nu is het vooral tijdens het rijden, afwassen of werken in de tuin etc. Kan van 15 tot 1u gaan aan een stuk