Agony
Well-known member
Hij wil ook duidelijk van zijn imago af van 'rebel' en 'ongeleid projectiel'.Gunter was gewoon te braaf en ingehouden, omdat zijn vrouw erbij was![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wil ook duidelijk van zijn imago af van 'rebel' en 'ongeleid projectiel'.Gunter was gewoon te braaf en ingehouden, omdat zijn vrouw erbij was![]()
En of ze de boekenkast meeverhuizen, in een of andere vorm.Benieuwd waar ze binnekort gaan filmen
leuk om te zien wel. Had mij dat toch ook breder voorgesteld.Ik snap wel ineens wat ze bedoelen met kleine zolder
krijgt. Niets tegen het maske, maar die stem. Kan het kind uiteraard niet aan doen.Ik skip standaard ook quasi alle muziekafleveringen.Meh, "weer" een muziekaflevering. Geeft mij wel de tijd om andere podcasts wat in te halen.

Hahaha, ja dat was ikIemand heeft hier ooit benadrukt dat Andries heel vaak "ofzo" op het einde van een zin zegt, en nu hoor ik hem dat honderden keren per aflevering doen![]()
Als je daarop begint te letten ben je verloren, het ergste is dat Alex dat ook al overgenomen heeft, en zelfs bepaalde gasten, dan zitten ze daar met drieën te ofzo-en. Om zot te worden HAHAHADat is waar, zowiezoIk ben sowieso gevoelig aan het opmerken van stopwoordjes. Geen plezante eigenschap moet ik zeggen.
Tweemaal s my friendDat is waar, zowiezo