Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

• Garmin

Stemmen: 195 59,5%
  • Polar

Stemmen: 27 8,2%
  • Apple Watch

Stemmen: 47 14,3%
  • Fitbit

Stemmen: 10 3,0%
  • Samsung

Stemmen: 19 5,8%
  • TomTom

Stemmen: 4 1,2%
  • andere...

Stemmen: 26 7,9%

• Totaal aantal stemmers
    328
uiteraard!
nee wel wat duur, maar ik ga er toch een kopen...
Voor diegene die al een 6pro hebben snap ik wel dat het niet echt het upgraden waard is

Denk ook voor een 7X Sapphire Solar te gaan zonder dat bandje dat blijkbaar in solid gold is en bijgevolg €200 extra kost :wtf:
Die Mineral blue plaat is wel mooi, alleen jammer dat de rest van het horloge dan in wit uitgevoerd is.

Wel nog even wachten op dcrainmaker.

Denk ook voor een 7X Sapphire Solar te gaan zonder dat bandje dat blijkbaar in solid gold is en bijgevolg €200 extra kost :wtf:
Die Mineral blue plaat is wel mooi, alleen jammer dat de rest van het horloge dan in wit uitgevoerd is.

Wel nog even wachten op dcrainmaker.
wellicht de dark grey hier

z'n video kan er ieder moment zijn denk ik

edit: artikel is er al

edit2: video nu ook

Laatst bewerkt:
Ik zou geen probleem hebben om veel geld neer te tellen voor een hoorloge maar het probleem is dat smartwatches net als smartphones aan relevantie verlezen na x aantal jaar en dan wordt het wel een kostelijke grap natuurlijk.

Prijs per km is misschien de meest interessante manier om er naar te kijken, zeker voor de ultra manne hier :D

Ik vind dat er weinig interessante nieuwigheden aan zijn ivm de 6. Zeker niet om die hogere prijs te rechtvaardigen. Ik ben zeer tevreden met mijn 6s die ik vorige maand kocht.

Ik haal hem ook niet direct in huis.

Tevreden van de 6x en de opleg spendeer ik liever aan ander materiaal momenteel.

Propere reviews. Zijn conclusie wringt wel bij mij: "Epix any day, all day". Zou ik top vinden mocht ik die ervaring met AMOLED van m'n Venu niet gehad hebben, want ik durf dat nu precies niet meer kopen :(

Mijn fenix 5s doet zijn werk 4jaar nog altijd heel goed. Ik wacht nog wel even zodat dat prijskaartje wat daalt.
Had ergens ook gehoopt dat met de launch van de Fenix 7 de Garmin Connect app ook een serieuze overhaul zou krijgen.

Mijn fenix 5s doet zijn werk 4jaar nog altijd heel goed. Ik wacht nog wel even zodat dat prijskaartje wat daalt.
Had ergens ook gehoopt dat met de launch van de Fenix 7 de Garmin Connect app ook een serieuze overhaul zou krijgen.

Dat is op zich wel een beetje het geval, met het feit dat je nu heel veel watch instellingen binnen Connect zal kunnen doen.
Visueel dan weer niet echt.

Terug
Bovenaan