Ik zag dat er hier een nieuwe post was en dacht al dat het zover was
. Duimen dan maar dat de 18de echt is!
. Duimen dan maar dat de 18de echt is!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Duimen dan maar dat de 18de echt is!
Vandaag is de dag!
![]()
Garmin fēnix® 7 – Sapphire Solar Edition | Multisport GPS Smartwatch
fenix 7 Sapphire Solar is a multisport GPS watch with a scratch resistant solar charging lens built to stay performance ready every day of the week.www.garmin.com
Rond 13u belgische tijd zou het embargo vervallen zou het overal beschikbaar kunnen zijn.

Ik heb indertijd de 5 in Decathlon gekocht toen de 6 op de markt kwam (met gigantische korting). Misschien de moeite om die dus eens in de gaten te houden.Wie z'n 6 voor een prikje verkoopt, laat maar weten![]()
met een speciale band wel€1200, I’ll take just one then.

wellicht de dark grey hierDenk ook voor een 7X Sapphire Solar te gaan zonder dat bandje dat blijkbaar in solid gold is en bijgevolg €200 extra kost
Die Mineral blue plaat is wel mooi, alleen jammer dat de rest van het horloge dan in wit uitgevoerd is.
Wel nog even wachten op dcrainmaker.

Mijn fenix 5s doet zijn werk 4jaar nog altijd heel goed. Ik wacht nog wel even zodat dat prijskaartje wat daalt.
Had ergens ook gehoopt dat met de launch van de Fenix 7 de Garmin Connect app ook een serieuze overhaul zou krijgen.
Naar Look & Feel en gebruiksvriendelijkheid is die app volledig outdated.Dat is op zich wel een beetje het geval, met het feit dat je nu heel veel watch instellingen binnen Connect zal kunnen doen.
Visueel dan weer niet echt.