Iemand ervaring met 1 van de volgende:
- Fitbit charge 4
- Polar Vantage M
- Coros Pace 2
Ik heb geen tonnen data nodig. Ik zou het voornamelijk willen gebruiken voor lopen en zwemmen.
Ik weet dat de eerste niet te vergelijken valt met de andere 2 maar deze lijken me stukken solider in verhouding tot hun meerprijs.
Intussen al gekocht? Wat is het geworden?
Mijn 2 cents; Als je geen tonnen data wilt en gewoon correcte gegevens wil: Coros Pace 2.
Geen ervaring voor zwemmen, maar qua lopen is het echt een tophorloge, zeker in zijn prijsklasse.
Even een waarschuwing/word of caution: koop geen Venu, en best ook nog geen Venu 2/2S tot duidelijk wordt dat onderstaande opgelost is.
Ik heb niet heel lang geleden opgemerkt dat het OLED-scherm van m'n Venu burn-in signalen begint te vertonen. Vandaag een testface gemaakt om dit eens goed te checken (foto wit blad als achtergrond) en het resultaat is ronduit dramatisch:
Watch is anderhalf jaar oud. Ik heb nooit always-on display gebruikt. De zaken die ik het meest kan opmaken zijn data fields van tijdens het lopen, maar ook tijdens het lopen staat always-on uit. En ja, ik heb anderhalf jaar 2500km gelopen en echt weinig is dat niet, maar een horloge van Garmin zou dit imo toch moeten aankunnen.
Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Ik heb gekocht bij bol denk ik, dus ik ga bij hen de klantendienst contacteren, want dit is imo gewoon een ondeugdelijk product.
Zot! Vermoed dat ze dat wel terugnemen in garantie.

)