Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

  • Garmin

    Stemmen: 197 59,5%
  • Polar

    Stemmen: 27 8,2%
  • Apple Watch

    Stemmen: 47 14,2%
  • Fitbit

    Stemmen: 11 3,3%
  • Samsung

    Stemmen: 19 5,7%
  • TomTom

    Stemmen: 4 1,2%
  • andere...

    Stemmen: 26 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    331
Vraagje hoe goed is de gps van deze horloge?

garmin venu 3 vs de polar vantage 3?
Hangt ervan af wat je bedoelt met "hoe goed". Ik denk dat die vrij vergelijkbaar zijn qua prestaties en dat je pas echt verschil gaat zien met multiband horloges zoals een Fenix (die dan nog by default die multiband niet aan hebben staan want dat vreet batterij). Pas als je ferm gaat inzoomen ga je daar echt verschil in zien maar vraag is hoe relavant die minieme verschillen nog zijn?

De algemene consensus in reviews is vaak dat Polar qua features een stuk aan het achterlopen is op Garmin maar dat Polar langs de andere kant betere globale inzichten geeft in uw prestaties waar je bij Garmin weliswaar meer in detail kan gaan kijken maar die dan ook moet kunnen interpreteren. Maar opnieuw: Voor zover dat allemaal echt relevant is, wat voor de recreatieve sporter vaak niet het geval is.
 
@MisterV die Vantage heeft multiband GPS.

@ElkeGaming wat wil je ermee doen? Zijn 2 heel verschillende watches. De Venu is meer een "lifestyle" oriented sportwatch, de Vantage zal veel meer bieden op vlak van sportfunctionaliteiten en statistieken, en battery life. De Vantage kan je meer vergelijken met bvb een Forerunner 965.
 
Is vooral voor het sporten heb ook nog een samsung watch 4 voor de rest. Maar ik merk vooral dat mijn polar v (1) de gps is nauwkeurig is.
 
@MisterV die Vantage heeft multiband GPS.
Ha idd 🤦‍♂️
Is vooral voor het sporten heb ook nog een samsung watch 4 voor de rest. Maar ik merk vooral dat mijn polar v (1) de gps is nauwkeurig is.
Je hoeft als recreatieve sporter tegenwoordig echt geen horloge van >500 € te kopen voor accurate GPS. Als het puur over tracken van sporten + hartslagmeting gaat dan is die Forerunner 165 waar eniac over spreekt idd al voldoende. Of een Vivoactive 5 bvb.
 
Heeft iemand ervaring met 3rd party polsbandjes voor Garmin Fenix? De originele is hier bijna doorgescheurd maar de officiele van Garmin zijn stevig aan de prijs voor een stukje rubber.
 
Heeft iemand ervaring met 3rd party polsbandjes voor Garmin Fenix? De originele is hier bijna doorgescheurd maar de officiele van Garmin zijn stevig aan de prijs voor een stukje rubber.
Met de Fenix niet maar voor mijn vorige (Vivoactive) eentje van Berfine met van die metalen schakels besteld op Amazon en dat is na > 2 jaar nog in orde. De verf geeft wel wat af.
 
Ik heb eens 2 dagen de Polar Grit X2 Pro getest en is ook een best degelijk horloge, het is anders dan Garmin interface bv uiteraard (ook de app). Maar eigenlijk is deze top qua afwerking, enz…

Beetje alles of niets voor Polar met dit model om de markt terug te winnen van Garmin 965 en Epixen en Fenixen
 
Ik heb de OnePlus Watch 2.
Schitterend toestel op alle vlakken. Dat gehard glas is schitterend en herstelt zichzelf.

Had ervoor altijd Fitbit, maar die koop ik niet meer.
 
Een overpriced subscription voor een band zonder display die niet meer kan dan een Garmin? (om niet te zeggen veel minder) Nope. Het is betalen voor een fancy platform gekoppeld aan een hartslagsensor.
Is dat niet vooral iets voor topsporters zodat het entourage hun stats kan volgen?
 
Ik heb vandaag een forerunner 165 gekocht, maar heb een probleempje met de sms en call meldingen. Alles lijkt aan te staan en ingesteld te zijn zoals moet volgens de handleiding, maar toch krijg ik bij meldingen een klein rood uitroepteken te zien en worden sms'en en oproepen niet getoond op mijn horloge. Dat doet me vermoeden dat er ergens iets niet juist geconnecteerd is. Hetzelfde uitroepteken zie ik bij het 'weer'. Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
 
Ik heb vandaag een forerunner 165 gekocht, maar heb een probleempje met de sms en call meldingen. Alles lijkt aan te staan en ingesteld te zijn zoals moet volgens de handleiding, maar toch krijg ik bij meldingen een klein rood uitroepteken te zien en worden sms'en en oproepen niet getoond op mijn horloge. Dat doet me vermoeden dat er ergens iets niet juist geconnecteerd is. Hetzelfde uitroepteken zie ik bij het 'weer'. Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Dan is er geen bluetooth connectie met uw smartphone, of de Garmin Connect app draait niet op uw telefoon. Die moet erop staan en de initiele bluetooth connectie met het horloge maak je vanuit de connect app, niet vanuit het bluetooth menu van de telefoon.
 
Terug
Bovenaan