Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ten tijde van 9lives was de wereld al naar de kloten, het omslagpunt was toen men van games.telenet naar 9lives gingNiemand al gezegd ‘de persoon die ik was voor de wereld helemaal naar de kl* ging’?
Het kan zijn dat de nicks niet helemaal kloppen, ze zitten wat ver in mijn geheugen:
Nick
Dennoman: die schreef soms over zijn stand up comedy avonturen, was wel leuk om daarover mee te lezen. Bovendien een theekenner.
En dan was er nog die kerel die hem had ingeschreven voor de marathon van Antwerpen maar dan niet is komen opdagen. Ik herinner mij nog dat die podcasts maakte, en dat hij soms mensen een of ander hipster boek cadeau deed want dat was een must read die je leven ging veranderen. Zijn hipster/life coach perspectieven vond ik wel soms verfrissend. Hij heeft een blog met Dali quotes enzo zie ik nu, maar zijn gebruikersnaam ben ik vergeten.

Hatelijk manneke.Dat was sowieso dacuba.![]()
Ik herinner mij vaag een relletje rond dacuba, ging het dan daar over?Dat was sowieso dacuba.![]()
FTFYHoezo? Is die niet meer actief?![]()
![]()

Een maand post mortem en toegegeven mis ik dat arrogant zakske ook welWhy?
Vond zijn reacties en manier van posten wel erg leuk om te lezen. Beetje arrogant en tonnen eigenwijs/zelfzeker maar daar is op zich niets mee want hij weet wel waaover hij het heeft. Of naja, waarover hij het had.![]()

Dat was de naam die ik zocht. Ik kon die totaal niet af.
Ik had zelfs een perm ban door die klojo omdat ik me niet meer kon beheersen.
Hatelijk manneke.
Ik denk dat die na zijn permban op 9lives nu ook hier een (perm?)ban heeft.Waar is chauffagist naar toe?
Die is weggelopen gezien men nu meer warmtepompen promootWaar is chauffagist naar toe?

Is dat niet crashtestdummy hier?Dude87 hier al ter sprake gekomen?
Geen idee, het zou maar eens kunnen nickname gewijs.Is dat niet crashtestdummy hier?
SpadeIk herinner mij iemand van op het 9lives forum die een profile pic had van een man met schouderlang haar. Ik ken zijn username niet meer, maar ik herinner mij wel dat die terminaal was denk ik?
SpadeVI ofzo, neen? Heeft die ook geen afscheidspost geschreven toen bleek dat hij effectief terminaal was en het niet lang meer ging duren, ik herinner me toch een zeer aangrijpende lap tekst van toen ik zelf enkel maar op dit forum meelas.Spade