welke 9livers mis je het meest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Epyon, Drew, Anal_Amoebe en BartReligion zijn de voornaamste die ik mis.

Ik herinner mij ook nog gasten a la sevencrowns, MrM@tthijs, Yellowfield e.d. van op't muziekforum.

Lithium
June
Gmotha
Voodoo
The_loserkid
Lordofmadnes
The messenjah
Hellrabbit
Pol
Pascal
Targetme
Mitch
El torro
Shorty
Dasiro
-i-
Margeit
Jorre
Erycius Puteanus
Bator
Homegrowngod
Lloerdy
Proto

Hoe meer namen ik typ, hoe meer er by association bijkomen :unsure:
Edit: meeste daarvan stammen wel af pre-9lives (games.telenet), excuus.

Cool om te zien dat er wel nog mensen van uit die tijd nog zijn (@Gavin , @PolletPoulet_OG , @Creeping Death , @Obi-Jan , @Kid_C , @shiftyke , …). Voor de rest toch wel vooral nostalgie en mij nu en dan eens afvragen wat er van die mensen gekomen is.
En aan een aantal ervan zou ik mij post factum ook willen excuseren dat ik zo een hautaine eikel kon zijn. Das dan bij deze rechtgezet eh.

Laatst bewerkt:
Epyon, Timmie, Puni, Plopperdeplop, Archangelus zijn namen die me meteen te binnen schieten. Van @LessThanJake zijn lijstje herken ik er toch ook een pak. -i- heeft me een hoop manga leren kennen. En dan heb je nog een hoop oude crewies waarvan ik niet weet of ze hier nog rondlopen, al dan niet onder een andere naam? Dakantochnie, Havoc, Mich, Nostradamus2000, Malkavian, Epsilon, EvilSwordFish, Papfles, ... En nu ik bezig ben, waar zitten hatetn, Time, Santa, Piejie, Geoforce, ComputerVISTA, waffel, ...?

Ik mis ook collectief het volk van de ooit actieve MMO-sub indertijd, ook al ben ik van de meesten hun naam vergeten. Wie zit er hier eigenlijk nog die ooit in Pandoran Alliance heeft gezeten, de oude games.telenet.be WoW alliance guild? @Raukaris en @Babaluna zitten hier nog, dat weet ik. Nog anderen?

Praetorian is ondertussen een academicus die zo bekend is dat hij zelfs zijn eigen wikipedia-artikel heeft.
Misschien is dat nog eens een andere thread waard, wie zijn de bekendste 9livers? Epyon komt in elk geval vaak in de media, zeker de laatste tijd. Ongetwijfeld zijn er een aantal lurkers die bekend zijn waar we het nooit van gaan weten. Herinnerde me zo ook dat ik eens op het muziekforum de mening had geëtaleerd dat School is Cool wel érg hard Arcade Fire nadoet, waarop één van de muzikanten daar grappig genoeg nog vrij bevestigend op reageerde.

Toch benieuwd wie dat dan is? Herinner ik me precies niet.

Timmie volg ik nog, is journalist. Epyon inderdaad vaak op tv de laatste tijd.

Laatst bewerkt:
Lithium
June
Gmotha
Voodoo
The_loserkid
Lordofmadnes
The messenjah
Hellrabbit
Pol
Pascal
Targetme
Mitch
El torro
Shorty
Dasiro
-i-
Margeit
Jorre
Erycius Puteanus
Bator
Homegrowngod
Lloerdy
Proto

Cool om te zien dat er wel nog mensen van uit die tijd nog zijn (@Gavin , @PolletPoulet_OG , @Creeping Death , @Obi-Jan , @Kid_C , @shiftyke , …). Voor de rest toch wel vooral nostalgie en mij nu en dan eens afvragen wat er van die mensen gekomen is.
En aan een aantal ervan zou ik mij post factum ook willen excuseren dat ik zo een hautaine eikel kon zijn. Das dan bij deze rechtgezet eh.

Ik heb daar overlaatst met Gavin nog een keertje over gehad. Dat is ondertussen meer als 15 jaar geleden he :unsure:

Maar het is inderdaad grappig dat er nog wel een hele hoop van die niggaz hier nog altijd zit.

Ons Junimie daar heb ik nog wel een paar keer mee afgesproken, maar ondertussen is dat ook alweer heel lang geleden dat ik daar nog iets van gehoord heb. Laatste keer was ze a-okay.

Ik wil daar nog wel een paar legendes (of oude fossielen) aan toevoegen:

Tekkablade Lientjeuuh, hatetn, dr.xero, citrofenwick

Oldschool zwam crew. Toen er nog moeite werd gedaan om zever van de grootste plank te spuien. CFR Dasiro zijn dood etc :laugh:

Epyon, Timmie, Puni, Plopperdeplop, Archangelus zijn namen die me meteen te binnen schieten. Van @LessThanJake zijn lijstje herken ik er toch ook een pak. -i- heeft me een hoop manga leren kennen. En dan heb je nog een hoop oude crewies waarvan ik niet weet of ze hier nog rondlopen, al dan niet onder een andere naam? Dakantochnie, Havoc, Mich, Nostradamus2000, Malkavian, Epsilon, EvilSwordFish, Papfles, ... En nu ik bezig ben, waar zitten hatetn, Time, Santa, Piejie, Geoforce, ComputerVISTA, waffel, ...?

Ik mis ook collectief het volk van de ooit actieve MMO-sub indertijd, ook al ben ik van de meesten hun naam vergeten. Wie zit er hier eigenlijk nog die ooit in Pandoran Alliance heeft gezeten, de oude games.telenet.be WoW alliance guild? @Raukaris en @Babaluna zitten hier nog, dat weet ik. Nog anderen?

Toch benieuwd wie dat dan is? Herinner ik me precies niet.

Timmie volg ik nog, is journalist. Epyon inderdaad vaak op tv de laatste tijd.
Ben nu wel benieuwd wie Epyon is ?

Lithium
June
Gmotha
Voodoo
The_loserkid
Lordofmadnes
The messenjah
Hellrabbit
Pol
Pascal
Targetme
Mitch
El torro
Shorty
Dasiro
-i-
Margeit
Jorre
Erycius Puteanus
Bator
Homegrowngod
Lloerdy
Proto

Holy shiiii- al die namen... I feel old now :p

Ik zat bijna exclusief op het filmforum, dus mis vooral Anal_Amoebe en John_Doe.

Anal was echt wel ne toffe pretentieloze pe, jammer dat die de overstap niet heeft gemaakt.
John is nu veel te Hollywood voor ons. Pretentieus was em altijd al, maar hij kende zijne shit wel als het over films ging, veelal toch een echt meerwaarde :thumb:.

En dan nog wat filmforum anciens die bij de switch naar 9lives al zijn weg gevallen, maar dat zit te ver.

Ik heb daar overlaatst met Gavin nog een keertje over gehad. Dat is ondertussen meer als 15 jaar geleden he :unsure:

Maar het is inderdaad grappig dat er nog wel een hele hoop van die niggaz hier nog altijd zit.

Ons Junimie daar heb ik nog wel een paar keer mee afgesproken, maar ondertussen is dat ook alweer heel lang geleden dat ik daar nog iets van gehoord heb. Laatste keer was ze a-okay.

Ik wil daar nog wel een paar legendes (of oude fossielen) aan toevoegen:

Tekkablade Lientjeuuh, hatetn, dr.xero, citrofenwick

Oldschool zwam crew. Toen er nog moeite werd gedaan om zever van de grootste plank te spuien. CFR Dasiro zijn dood etc :laugh:
Ik heb hier nog foto's staan van een zwammeeting in Gent, waar oa jij, gavin, juni etc op staan. Wat zagen we er nog jong en fris uit toen :unsure:
Goede oude tijden. Meeste namen die ik mis zijn hier al genoemd geweest door jou en gavin precies.

drxero was de eerste telenetgames'er die ik IRL ontmoette. Heb hem nog een paar keer gezien de laatstje jaren, maar hij is ondertussen verhuisd naar Singapore.

Wie ik mis is hier bijna allemaal gepasseerd (all hail Epyon). Wie volgens mij nog niet vermeld werd zijn mensen zoals Benjamin of Hiapoe (sp?), want hoewel ik niet altijd akkoord ging maakten die wel altijd deftige posten. Was er ook geen kerel (russian? of was dat Praetorian) die dokter was en toch ook wel interessante inzichten postte? Hyperion herinner ik me ook, ergens een topambtenaar dacht ik. Wat recenter had je ook Sonny Crockett (of zit die hier onder een andere nick?), ik ging zeker niet altijd akkoord maar dat hoeft niet. Zelfde voor JasperCLA.
Wie A zegt moet Polle zeggen
Nu we bezig zijn:

Bacon ("9/11 is an inside job en de lizard people of illuminati controleren alles"), er was nog een oudere account met zo'n posts ook.
Dekloktikt ("random hoogdravende onzin die neerkwam op vrouwenhaat")
TheInvestigator ("ik zie dat u de en het door elkaar haalt, ik zie al welke achtergrond u heeft")
KerberosX ("ween ween ik ga algemeen volspammen omdat ik een infraction in Pol&Actua heb gehad", btw enige overeenkomt met de recentere KingRotra")
rsc ("deze thread is kak, de TS is kak, het leven is kak, jij bent kak")
balgium ("iedereen zegt wit, ik ga zwart zeggen en mensen verwijten")

En dan mis ik er nog enkele. Ik zie dat Chauffagist bv. ook genoeg mensen hun voeten uithing, de befaamde persoon uit de Panne die alles en iedereen marginaal vindt, en ooit op 9lives met een andere nick nog vroeg hoe aan een wapen te geraken om zichzelf en zijn familie te kunnen verdedigen. In De Panne dus.
Desolation, ik moest altijd lachen met hoe hard die iets kon afkraken/omschrijven/overdrijven :laugh:
Goh smaken verschillen, op de duur was het wel wat afgezaagd hoe die altijd van alles het beste had of het meeste wist, vooral omdat die kerel buiten een gigantische eigendunk volgens mij toch maar een lege doos was. Zijn laatste wapenfeit was ook een halve meltdown nadat hij de wind van voren kreeg omdat hij "kritisch" was over vaccins (=er geen ballen verstand van had maar iemand in de familie was huisarts).

Over een b*tch gesproken: Arifiene :unsure:

Een zuurtegraad zo hoog dat ze als chemisch wapen kon geclassificeerd worden.
Fun fact: maar dat is de enige 9lifer die ik ooit bewust in het echt heb gezien. Ik was toen die actief was eigenlijk 100% een lurker, maar op een of andere manier stond er wel een foto van haar op het forum, en wat later kwam ik die tegen op een fuif of in een discotheek ofzo. Uiteraard niet op afgestapt wegens over 9000 creepiness :unsure:

Terug
Bovenaan