Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken geen Atomsk dus - tenzij ik dat verdrongen zou hebben - ben ik niet.
... kan er zo nog wel een paar opsommen
Ik moest bij deze omschrijving denken aan een scene in succession van een feestje met veel drank en drugs waar greg het plezier niet van inziet.Daarnaast mannen als Dennoman, Noree, Emiel Goelen.. ooit in Leuven verschillende malen ontmoet. Op 1 meeting kwam op gegeven moment in de nacht ineens Kinxton opdagen![]()

Hoe weet je dat eigenlijk? Dan moet je toch namen kennen? Ik ken hier letterlijk niemand bij naam. Vroeger ComputerVista, die heb ik nog op Facebook gehad voor iets, maar dat is ook al verleden tijd.Praetorian is ondertussen een academicus die zo bekend is dat hij zelfs zijn eigen wikipedia-artikel heeft.
Misschien is dat nog eens een andere thread waard, wie zijn de bekendste 9livers?Epyon komt in elk geval vaak in de media, zeker de laatste tijd. Ongetwijfeld zijn er een aantal lurkers die bekend zijn waar we het nooit van gaan weten. Herinnerde me zo ook dat ik eens op het muziekforum de mening had geëtaleerd dat School is Cool wel érg hard Arcade Fire nadoet, waarop één van de muzikanten daar grappig genoeg nog vrij bevestigend op reageerde.
Damn Dennoman! Die wenste mij gelukkige verjaardag met ne foto van Werther Vander Sarren op mijn profiel, en dan is dat zowat een halve traditie geworden van dat bij elkaar te doenRaar dat Parnakra nog niet vernoemd is. Toch wel de ultieme cynicus
Daarnaast mannen als Dennoman, Noree, Emiel Goelen.. ooit in Leuven verschillende malen ontmoet. Op 1 meeting kwam op gegeven moment in de nacht ineens Kinxton opdagen![]()

Zelfs twee in Kopenhagen, maar daarmee nu gestopt als ik op facebook zijn post leesDie heeft een café in denemarken nu als ik mij niet vergis.

Praetorian is toevallig een goeie IRL vriend van mijn broer, dus zijn echte naam is mij niet onbekend.Hoe weet je dat eigenlijk? Dan moet je toch namen kennen? Ik ken hier letterlijk niemand bij naam. Vroeger ComputerVista, die heb ik nog op Facebook gehad voor iets, maar dat is ook al verleden tijd.

En dan op de forummeet met CAS/rob vakkundig achterwielen verslijten met te driftenMogelijk was het nog van voor 9lives tijd, maar ik herinner me nog Stancke die in een kliek met o.a. citrofenwick, computervista en dimi op het mobiliteitsforum meestal “stanske” werd genoemd. Bij elke foto die iemand met een nieuwe auto postte, reageerde die steevast “droppen en grotere velgen!”![]()

Ken jij die IRL dat je zijn naam kent mss? Da's toevallig een van mijn beste vrienden in 't dagelijkse leven.En dan op de forummeet met CAS/rob vakkundig achterwielen verslijten met te driften![]()

Just. Oneindig veel discussies mee gehad over FWD vs RWD.Op mobiliteit had ge ook nog “denkimi” die als ik me goed herinner ook wel sappig zijn ergernissen kon spuien.