Ge moet er toch uw kopke bijhouden ze. Echt luchtig zou ik het niet noemen.Staat hier ook in bestelling (Engelstalige versie) dus ben ook benieuwd nuLijkt me redelijk luchtig spel te zijn? Waar heb jij deze aangeschaft?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet er toch uw kopke bijhouden ze. Echt luchtig zou ik het niet noemen.Staat hier ook in bestelling (Engelstalige versie) dus ben ook benieuwd nuLijkt me redelijk luchtig spel te zijn? Waar heb jij deze aangeschaft?
) en dit ligt mij wel. D&D zonder dat ik moet wachten tot onze DM zijn 90 andere hobbies en 2 andere parties eens een avond opzij wil zetten voor onze groep. Moeten we hier ook dringend nog eens proberen spelen, wans een van onze boardgames die we samen gekocht hebben. Was beetje een fail waren nog niet klaar voor zo'n 'zware' game.Ben in de lockdown met mijn vriendin War of the Ring beginnen spelen.
Vinden het echt heel plezant, maar moeten er wel onze tijd voor pakken, want gehaast is er geen beginnen aan
Wel echt de moeite vind ik, ook leuk dat het asymmetrisch is, heb tot nu toe altijd als Sauron gespeeld, dus misschien dat we binnenkort eens van sides wisselen![]()

Volgens mij besteld bij Het Spelhuis. Is inderdaad luchtig, wat wel fijn is.Staat hier ook in bestelling (Engelstalige versie) dus ben ook benieuwd nuLijkt me redelijk luchtig spel te zijn? Waar heb jij deze aangeschaft?
Die heb ik ook liggen (welk spel niet eigenlijk), maar nog niet gespeeld (welk spel wel eigenlijk).2 dagen geleden eens Cartographers gespeeld. Heel simpel (mijn madam was direct mee) en duurt ook niet zo lang.

Etherfields is hier thuis ook een topper!Etherfields zijn we aan bezig. Manual is echt wel niet goed om te starten, zijn wat onduidelijkheden. Eens je daar door bent speelt het wel vlot. Je wisselt tussen Slumbers (mini dream) & Dreams: slumbers ter voorbereiding van dreams en hierdoor lukt het om 's avonds toch te spelen (ene avond voorbereiding tot we in een Dream kunnen, andere avond de Dream zelf dan)
We zijn ook wel meer in Co-Op games dus ideaal![]()
Jamaja, was het nu kerkhof van de ridder of cemetery of the night?Eens een Exit escape room gespeeld meerbepaald "Kerkhof vd duisternis" (Cemetary of the knight in't Engels).

Deze: https://www.bol.com/nl/p/exit-het-kerkhof-van-de-duisternis/9300000006196243/Jamaja, was het nu kerkhof van de ridder of cemetery of the night?![]()

't Is omdat ge 'knight' schreef en niet 'night', terwijl de Engelse titel wel degelijk 'knight' is.Deze: https://www.bol.com/nl/p/exit-het-kerkhof-van-de-duisternis/9300000006196243/
In't Nederlands gespeeld maar omdat er veel in't Engels spelen ook de Engelse titel meegegeven.

Ik ben jaloers. Mijn vrouw vond het de eerste 3 keer ook leuk, en dan ben ik verslaafd geraakt aan de app versie, en sindsdien wil ze het niet meer spelen met mijDit weekend een paar rondjes Terraforming Mars gespeeld (cadeau gedaan voor mijn vriendin haar verjaardag). Echt wel tof! Heel leuk dat er zoveel verschillende kaartjes in zitten ook. Ik ben fan!
De speeltijd was wel langer dan ik had verwacht... Maar komt misschien omdat mijn vriendin over elke move nadenkt alsof ze aan het schaken is![]()

Vrouw buitensmijten. Prioriteiten stellen he!Ik ben jaloers. Mijn vrouw vond het de eerste 3 keer ook leuk, en dan ben ik verslaafd geraakt aan de app versie, en sindsdien wil ze het niet meer spelen met mij![]()
Is ook gewoon geen kort spel hoor.Dit weekend een paar rondjes Terraforming Mars gespeeld (cadeau gedaan voor mijn vriendin haar verjaardag). Echt wel tof! Heel leuk dat er zoveel verschillende kaartjes in zitten ook. Ik ben fan!
De speeltijd was wel langer dan ik had verwacht... Maar komt misschien omdat mijn vriendin over elke move nadenkt alsof ze aan het schaken is![]()