Je hebt natuurlijk verschillende mates van celebrity, maar deze kan ik nu direct opkomen:
- Jan Vertonghen, ik heb ooit een match tegen hem gevoetbald, toen hij nog bij Tielrode speelde
- Zanger en drummer van Janez Dedt even mee gebabbeld op de Lokerse Feesten vele jaren geleden
- Jelle Van Damme was ooit toeschouwer van een voetbalmatch die ik speelde (zijn broer speelde bij de tegenstander), mijn vrouw (toen vriendin) had aan hem gevraagd wat de stand was, niet wetende wie hij was.
- Jan Koller, ooit mijn voeten (met schoenen aan) in zijn schoenen gestoken. Die stonden aan de voordeur van het appartement waar Václav Budka woonde. (was buur van mijn tante). Koller daarna ook even gesproken op de fandag van RSCA.
- Urbanus zat enkele plaatsen naast mij toen ik naar Alex Agnew in het sportpaleis ging kijken.
- Xander De Rijcke is op 1,5m van mij gepasseerd. Hij was met vrouw en kind aan het wandelen, ik was onze jongste zoon in de auto aan het martelen. (Moest oogdruppels indoen bij oogarts, en dat heeft zeker een uur geduurd)
- Aster Nzeyimana op een trouwfeest (is ex-klasgenoot en kameraad van mijn neef)
- Zanger van "1914" (Oekraïnse Blackend Death metal band) even mee gesproken voor hun show toen die aan de merch stond. En hij heeft me "aangeraakt" toen hij tijdens de show door het publiek paradeerde
- Colin H Van Eeckhout (Amenra) even gesproken na de show van Doodseskader in Capitole Gent aan de merch
- Zanger/Basgitarist van Doodseskader, na hun show in AB Brussel tegengekomen en even hallo gezegd.
- Zangeres Svalbard na hun show in AB Brussel even mee gepraat aan de merch
- Tania Van der Sanden (In De Gloria en Linda uit Het Eiland) tegengekomen in de supermarkt
Niets echt spectaculair natuurlijk.. Maar dat lijkt me in België sowieso moeilijk