Welke celebrity heb je ooit ontmoet?

Qua gewone simpele BVs kan ik hier ook een resem namen opnoemen die ik al wel eens casual gezien heb, maar als ik echt ga kijken naar personen die ook in het buitenland gekend zijn en waar ik effectief ook woorden mee heb uitgewisseld:

1) Op een of andere namiddag aan het rondstappen in het centrum van Antwerpen tot daar opeens een opvallende Ferrari kwam aangereden. Uiteraard trok dat mijn aandacht en wie stapt daar toch wel niet uit zeker? Radja Nainggolan. Dat was toen ergens op de vooravond van het WK 2018 toen pas bekend was dat die niet zou meegaan en op dat moment eigenlijk de meest besproken Rode Duivel van het moment was. Maakte vriendelijk tijd voor een korte babbel + foto en kwam echt over zoals we hem kennen van z'n interviews :tongue:

2) Drie jaar terug op vakantie geweest in Griekenland, Kreta. Wij stappen daar op de Tarmac van de luchthaven van Heraklion een shuttle bus op om naar het vliegtuig te gaan en even later kwam daar opeens Charles De Ketelaere ook die bus opgestapt. Op die moment zelf en tijdens de vlucht heb ik 'm niet willen storen, maar toen we in Zaventem gezamenlijk moesten wachten op onze bagages toch even eveneens een korte babbel mee geslagen en op de foto gegaan. Vriendelijke normale gast die down to earth is.

Zijn toch leuke momenten die je mag koesteren, zeker als voetbalfanaat.

Qua gewone simpele BVs kan ik hier ook een resem namen opnoemen die ik al wel eens casual gezien heb, maar als ik echt ga kijken naar personen die ook in het buitenland gekend zijn en waar ik effectief ook woorden mee heb uitgewisseld:

1) Op een of andere namiddag aan het rondstappen in het centrum van Antwerpen tot daar opeens een opvallende Ferrari kwam aangereden. Uiteraard trok dat mijn aandacht en wie stapt daar toch wel niet uit zeker? Radja Nainggolan. Dat was toen ergens op de vooravond van het WK 2018 toen pas bekend was dat die niet zou meegaan en op dat moment eigenlijk de meest besproken Rode Duivel van het moment was. Maakte vriendelijk tijd voor een korte babbel + foto en kwam echt over zoals we hem kennen van z'n interviews :tongue:
Dus gelijk een latje en een safke dabei??

Prins Laurent al vaker tegen gekomen
En dan een resem comedians aangezien ik er zelf eentje ben
Urbanus, ben jij het? :eek:

Zelf nooit bewust contact gelegd als ik een BV tegenkwam. Buiten misschien eens, als klein manneke, op de foto met een paar artiesten.

In de meest recente geschiedenis nog naast elkaar staan urineren met Alex Agnew en samen met Kamal in dezelfde rayon naar iets staan zoeken in de Carrefour. Maar ze vroegen allebei geen selfie, dus heb ik ook niet de moeite genomen om een praatje te beginnen.

Urbanus, ben jij het? :eek:

Zelf nooit bewust contact gelegd als ik een BV tegenkwam. Buiten misschien eens, als klein manneke, op de foto met een paar artiesten.

In de meest recente geschiedenis nog naast elkaar staan urineren met Alex Agnew en samen met Kamal in dezelfde rayon naar iets staan zoeken in de Carrefour. Maar ze vroegen allebei geen selfie, dus heb ik ook niet de moeite genomen om een praatje te beginnen.
Ik zou in het pissijn toch ook niet meteen vragen om een selfie.

Prins Laurent al vaker tegen gekomen
En dan een resem comedians aangezien ik er zelf eentje ben

Ahja die heb ik ook al gezien. Aan de eurostar in Londen, was daar in het station een ticketje langs mij aan het kopen.
Iets tegen gezegd toen, ne vriendelijke mens.

Sam Bettens in Palm Springs in een kledingwinkel.
Ik maar 'Sara' aan't roepen op m'n madam omdat ik ze niet kon vinden, plots kwam de andere Sara uit het kleedkotje. Awkward :unsure:

Persoonlijk nu niet echt maar ben eens naar een première van een film geweest was een vlaamse. Ik zat daar tussen de gehele cast, Eric van looy, stef wauters van het nieuws, werner de smedt, birgit van mol ...

Jan Quaeyhaegens, Robin Pront en Andries Beckers, vorige week tijdens het UFC evenement in Antwerpen.

Zeker weten dat iedereen hier nu van zijne stoel valt.

Terug
Bovenaan