Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HerBlu-ray's (al tijdje geleden):
- A Most Violent Year
- Her
- Insomnia
- Midnight Special

Cool, post ze zeker hier. Ben zeer benieuwd. Ook over je twijfels tussen beschikbare versies. We leven in spannende tijden, waarin het mogelijk is om zo veel van je favoriete parels fysiek te bezitten. Ik vind het jammer dat studio's en distributeurs niet echt langer inzetten op home video, maar gelukkig zijn er heel wat boutique labels die dat wel doen.En meteen ook mijn eerste Criterion Collection blu ray:
Beau Travail
Ik zou graag op termijn een kleine collectie van mijn absoluut favoriete films willen aanleggen. Soms enkel een beetje moeilijk om de juiste versie te kiezen tussen de vele varianten.

En hoe zit dat met de importtarieven?Het is hier snel aan't escaleren.
- The Thing (4K UHD) Blijkbaar wel een Franse hoes waarbij het me erg irriteert dat de titel omgekeerd op de spine staat tov al mijn andere BR's
- The Shining (4K UHD)
- Close Encounters of the Third Kind (4K UHD)
- Mulholland Drive (4K UHD)
- Stalker (Criterion blu-ray)
- The Royal Tenenbaums (Criterion blu-ray)
- The Thin Red Line (Criterion blu-ray)
- Tampopo (Criterion blu-ray)
De meeste gekocht op Amazon.co.uk, daar lijkt me veel meer keuze te zijn voor de betere distributeurs. Had ook nog een paar uitgaves van Arrow (To Live and Die in LA) en Eureka (Repo Man) in mijn winkelmandje maar ik zal me voorlopig maar beheersen. En het is daar vooral goedkoper, de Criterions kwamen met een bon allemaal onder de €20 uit terwijl ik ze op het Europees vasteland zelden onder de €25 zie.