taste like summer
Active member
Iemand aanraders van boeken via de bib (cloudlibrary)? Ze hebben naar mijn gevoel weinig recente boeken. Ik heb ook geen laptop om ADE te downloaden dus ik kan die boeken blijkbaar niet op mijn ereader zetten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn lievelingsboek is Calamiteitenleer voor gevorderden.Waar liggen jouw interesses? Want ik leen vaak genoeg boeken uit via cloudlibrary, maar als dat geen genres zijn die jou aanspreken, heeft het misschien weinig zin om iets aan te raden van mijn kant uit.
Na bijna 5 jaar is de oude Kindle aan vervanging toe. En we vervangen hem niet door 1, maar door 2 e-readers
Wekenlang zitten twijfelen tussen Kindle en Kobo. Geen fan van Amazon, maar ik heb daar nu al honderden en honderden boeken gekocht en ge kunt die niet meer downloaden en transferen, dusja. En er zijn toch nog vaak sales en exclusives enkel op Kindle die je niet op Kobo vindt.
En dan heb ik via HumbleBundle en Kobo ook al een dikke honderd boeken voor de Kobo gekocht, en het wordt toch beetje onoverzichtelijk om telkens met Caliber te downloaden en converten en te transferen, vooral ook omdat de covers er vaak niet goed doorkomen.
Staat toevallig de Clara BW in de aanbieding bij een Poolse electronica zaak, dus die komt hier overmorgen toe aan 125 euro.
En via Amazon DE kan je uw oude Kindle inruilen en krijg je korting op een nieuwe, dus we gaan daar de Kindle Paperwhite kopen voor eveneens 125 euro (ipv 180 euro) met 3 maanden gratis Kindle Unlimited.
Daar kan ik blij van worden, zeker omdat ik kortingsbonnen van het werk gebruik en uiteindelijk maar 35 euro aan beide toestellen uitgeef.

Hier al ong. 13 jaar mijn kindle in gebruik, en nog steeds alive & kicking (batterij doet het nog wekenlang), dus happy camper hier.Na bijna 5 jaar is de oude Kindle aan vervanging toe. En we vervangen hem niet door 1, maar door 2 e-readers
Wekenlang zitten twijfelen tussen Kindle en Kobo. Geen fan van Amazon, maar ik heb daar nu al honderden en honderden boeken gekocht en ge kunt die niet meer downloaden en transferen, dusja.
Hier al ong. 13 jaar mijn kindle in gebruik, en nog steeds alive & kicking (batterij doet het nog wekenlang), dus happy camper hier.
Ivm dat downloaden: als die boeken op je Kindle staan, en je koppelt die kindle aan je computer, dan kun je toch gewoon via de verkenner (of wss ook via Calibre) die bestanden eraf halen, en lokaal stockeren en importeren in Calibre. Of zit daar dan één of ander DRM beveiliging op om die op een ander toestel te gebruiken?

Vandaag is de afstandsbediening voor de kobo beschikbaar. Vrij onnozel ding maar toch geplooit en er eentje besteld.
Zal gemakkelijker zijn om te lezen in bed en de handen onder de dekens te houden en toch naar de volgende pagina kunnen gaan.
Ik zou het niet lang uithouden als ik zo zou lezen in bedNu nog zo'n tablet houder waar je je ereader in kan zetten.
Ik gebruik mijn ereader te weinig om zo iets aan te schaffen al lijkt het mij wel zalig aangezien ik snel koude handen heb.

Tip: wacht tot black friday en cyber monday

Oh wauw, inderdaad een heel simpele uitvinding maar wel echt een quality of life upgrade. Eens zien hoeveel het kost want ik heb me dat echt al zolang afgevraagd waarom dat niet standaard bij de Kobo's zit. #ijskoudehandjesVandaag is de afstandsbediening voor de kobo beschikbaar. Vrij onnozel ding maar toch geplooit en er eentje besteld.
Zal gemakkelijker zijn om te lezen in bed en de handen onder de dekens te houden en toch naar de volgende pagina kunnen gaan.