Avondland
Well-known member
Toch eens plezant om eens even alleen te zijn, niet?Veel zal hier met een zak zout neer getypt zijn, maar ik heb toch compassie met jullie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch eens plezant om eens even alleen te zijn, niet?Veel zal hier met een zak zout neer getypt zijn, maar ik heb toch compassie met jullie.
Zeker wel, maar de manier waarop sommige erover berichten is precies een onderdanige gevangenen in de relatie die eindelijk eens een uurtje vrijheid krijgt om lucht te happenToch eens plezant om eens even alleen te zijn, niet?
.First rule of BG: take the uitspraak with a korrel salt.Zeker wel, maar de manier waarop sommige erover berichten is precies een onderdanige gevangenen in de relatie die eindelijk eens een uurtje vrijheid krijgt om lucht te happen.
Ik zou het wel eens zalig vinden om een week alleen weg te zijn, pakweg Tbilisi ofzo. Hell, ik vind het leuk als mijn vrouw eens een avondje weg is. Dan haal ik een exclusief stuk rundvlees in huis en krijg ik eens controle over het kaske van den teevee. Wie weet kan ik dan nog eens de Playstation opstarten.
Freedom!
Is je madam vegan dan?Madam heeft bedrijsfeest. De menu deze avond = biefstuk met witloof en bearnaise
Of mss carnivoor en kan hij nu eindelijk eens een stronkje witloof eten?Is je madam vegan dan?

jammer dat ge uw schoonmoeder 6 dagen zult moeten missen, sterkteVandaag komt de madam af dat ze een vakantie heeft geboekt, voor haar, de kinderen en haar moeder. 6 dagen.
Niet dat ik meekan, ik ben nog herstellende van een operatie, maar toch 6 dagen rust...
Dank u, dat gemis gaat inderdaad groot zijnjammer dat ge uw schoonmoeder 6 dagen zult moeten missen, sterkte
Vandaag komt de madam af dat ze een vakantie heeft geboekt, voor haar, de kinderen en haar moeder. 6 dagen.
Niet dat ik meekan, ik ben nog herstellende van een operatie, maar toch 6 dagen rust...
Jawel ze geeft het aan dat ze op vakantie wilt.Boekt die dat zonder jou vooraf op de hoogte te stellen?
Ik ben wel voor de flexibiliteit maar dat zou ik toch niet op prijs stellen.
Moeten we een collecte doen, om u dagelijks een ander BG schoonmoeder af te leveren zodat het gemis niet te groot wordt?Dank u, dat gemis gaat inderdaad groot zijn

Zijn ze nog goed te been? Kunnen ze koken en de was en plas?Moeten we een collecte doen, om u dagelijks een ander BG schoonmoeder af te leveren zodat het gemis niet te groot wordt?![]()
Ze heeft het al 2 keer gedaan. Eerste keer naar mijn voeten gehad, dat het huis er niet Instagram proof uitzag, 2de keer was ze lastig omdat de kinderen het er blijkbaar hadden uitgehangen.Ik zou eerder schrik hebben voor in welke toestand mijn vriendin zou thuiskomen na een week 24/7 met haar moeder en de kinderen opgescheept te hebben gezeten.
Zo hard herkenbaar. Heb je x-aantal dagen perfect in die omstandigheden geleefd, geen gezeur. Vrouw is twee seconden binnen: "Amai, dat is hier een boeltje, heb je niet opgeruimd, ik zou zo niet kunnen wonen"Ze heeft het al 2 keer gedaan. Eerste keer naar mijn voeten gehad, dat het huis er niet Instagram proof uitzag.