TheReaper73
Active member
Romeo Must Die
Vlotte film met Aaliyah, Jet Li & sterke soundtrack
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was destijds wel wat hype rond en critici waren ook eerder lovend. 81% fresh waar de audience score maar 57% bedraagt. Als je de user reviews erop naleest bots je steevast op "boring & slow". In other words; blame the audience of today.Verder gewoon een uitstekende film. Veel critici moeten hun ogen, oren en brein maar eens uitkuisen. Al zijn de grootste mislukkingen de mensen die aan het hoofd van de marketing stonden. Wat daar gebeurd moest zijn, is onbegrijpelijk.

.Een must-see voor elke science fiction fan.
.Idd. Zeer under rated. Heerlijke sfeer gewoonRomeo Must Die

Greengrass doet het weer dus. Toch een straffe filmmaker.News of the World (Netflix)
9/10
![]()
Mijn god, de haat die ik voelde voor Rise of Skywalker is er één die ik al lange tijd niet meer heb gevoeld voor enige film. TLJ was een film met (grote) flaws maar probeerde tenminste nog om zijn eigen ding te doen. RoS was gewoon een grote angry retcon sessie om terug op de nostalgie koers van J.J. te komen.Gisteren: The Last Jedi
Vandaag: Rise of Skywalker
Nog steeds even slecht als de vorige keer, misschien zelf erger omdat je steeds meer en meer dingen ziet die niet kloppen of out of place zijn.
Disney is goed bezig de laatste tijd, maar ik vind het nog steeds jammer dat ze SW hebben moeten verpesten om te leren hoe het niet moet...
Mijn god, de haat die ik voelde voor Rise of Skywalker is er één die ik al lange tijd niet meer heb gevoeld voor enige film. TLJ was een film met (grote) flaws maar probeerde tenminste nog om zijn eigen ding te doen. RoS was gewoon een grote angry retcon sessie om terug op de nostalgie koers van J.J. te komen.