bojo96
Active member
8/10
Leuke film met een heerlijke cast.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad 8.5. Over the top john wick die zichzelf niet te serieus neemt.1) Nobody : 8.5/10. Om niet te zeggen een 9. Heb mij er kostelijk mee geamuseerd.
2) https://en.wikipedia.org/wiki/My_Name_Is_Nobody 8/10 het blijft een goede film![]()
Bedankt voor de reminder!Ik kon het niet laten tijdens mijn middagpauze en heb al een stuk van Rebel Moon gezien op Netflix en wat ik tot hiertoe heb gezien bevalt me eigenlijk wel.

De madam kijkt vanavond naar The Crown op Netflix, so Indy it is!Normaal zou ik iemand afraden van de laatste Indy te zien, maar als de andere optie een Hack Snyder joint is... Ta tadadataaa ta tadaa dan maar!
Gisterenavond na een uur afgezet wegens een overdaad aan CGI. Openingsscène op de trein, de parade in New York, de achtervolging in Casablanca en zelf de 'normale' dialoogscènes... werkelijk alles voelde fake aan....bahNormaal zou ik iemand afraden van de laatste Indy te zien

Top tier dogshit movieArmy of The Dead
Heb enkel nog maar de trailer gezien van Rebel Moon maar die zei eigenlijk al genoeg. Als je mij zou vertellen dat Rebel Moon volledig door AI geschreven was zou ik je direct geloven. SciFi cliche ripoff: The movie. Er komt naart schijnt een iets langere R-rated cut en ik ga denk ik daar op wachten. Heb me met justice league al laten vangen dat ik mezelf 2x die miserie heb aangedaan. 1x hatewatchen is prolly al 1x te veel dus kga deze links laten liggen tot die R-rated cut er komt en dan mezelf afvragen waarom ik uberhaupt moeite doe om die onzin te zien.![]()
Ik heb het na 30 mins afgezet. Ik had het gevoel dat ik naar een slechte B film aan het kijken was. Als je telkens een DC moet maken om je verhaal te vertellen over +4u ipv 2-3 uur dan doe je als regisseur toch echt wel iets fout en kan je beter gaan voor een serie. Voor mij nog maar is een zeer teleurstellende Zack Snyder film terwijl die vroeger wel wist te boeien.Rebel moon.
Op zich geen slechte film maar zoals hier eerder gezegd:
Ondermaatse CGI en de "wow" factor van slo-mo scenes is onderdertussen al lang achterhaald...