Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij sarcasme?aqua man 2. wat een film.
Het mooie aan deze films is dat niet enkel de personages ouder worden en groeien maar jij als kijker ook, waardoor de beleving anders wordt. Ik heb ze alle drie al minstens 2 keer gezien, de eerste keer toen ik ongeveer zo oud was als Jesse en Céline in de eerste film. Het is een beetje jammer dat je Sunrise niet als twintiger gezien hebt want ik kon me toen helemaal herkennen in de personages: jonge mensen die al veel nagedacht hebben over belangrijke zaken maar eigenlijk nog niet veel ervan meegemaakt hebben. Toen ik Sunrise een tijdje terug herbekeek vond ik die jeugdige “arrogantie” charmant en gaf dat me een nieuw soort nostalgisch gevoel dat er niet was bij mijn eerste kijkbeurt. Ik vind nog steeds dat dat een van de mooiste weergaves van het verliefd worden in cinema is.Before Sunrise
Beetje teleurgesteld eigenlijk. Stond al lang op mijn lijstje maar dnno. Geen slechte film maar Julie Delpy haar accent stoorde mij en ik vond de gesprekken voor twee twintigers soms allemaal nogal wat "geleerd" en onrealistisch overkomen.
Zijn de vervolgen beter?
Thanks, toch eens bekijken danHet mooie aan deze films is dat niet enkel de personages ouder worden en groeien maar jij als kijker ook, waardoor de beleving anders wordt. Ik heb ze alle drie al minstens 2 keer gezien, de eerste keer toen ik ongeveer zo oud was als Jesse en Céline in de eerste film. Het is een beetje jammer dat je Sunrise niet als twintiger gezien hebt want ik kon me toen helemaal herkennen in de personages: jonge mensen die al veel nagedacht hebben over belangrijke zaken maar eigenlijk nog niet veel ervan meegemaakt hebben. Toen ik Sunrise een tijdje terug herbekeek vond ik die jeugdige “arrogantie” charmant en gaf dat me een nieuw soort nostalgisch gevoel dat er niet was bij mijn eerste kijkbeurt. Ik vind nog steeds dat dat een van de mooiste weergaves van het verliefd worden in cinema is.
Ik denk dat je je waarschijnlijk beter gaat herkennen in hoe ze gegroeid zijn als de dertigers in Sunset. En dan is de kans groot dat je ook naar Sunrise anders gaat kijken. Midnight vond en vind ik de minste maar misschien dat ik daar ook anders naar kijk als ik ‘m zie wanneer ik zo oud ben.
Exact dat. Al zou ik de film maar een 2/10 geven. Maar ik heb ‘m ook met plezier uitgekeken omwille van Sweeney haar hout voor de deur. Damn wat een vrouw.Anyone but you. Film: 6/10 - tetten: 10/10