Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

@ikbenben ge had gelijk. Joker Folie a Deux was idd lang zo slecht niet als het online discours er rond deed uitschijnen. Topt 10 haalt hij niet maar no way dat die in mijn flop 5 zou horen want heb mij er idd best mee geamuseerd. (y)

@ikbenben ge had gelijk. Joker Folie a Deux was idd lang zo slecht niet als het online discours er rond deed uitschijnen. Topt 10 haalt hij niet maar no way dat die in mijn flop 5 zou horen want heb mij er idd best mee geamuseerd. (y)
Het is zo'n film dat je beter begint naar te kijken zonder verwachtingen. Vergeet de vorige ook want dit is een andere stijl.
Het is een drama waarin de hallucinaties van het hoofdpersonage uitgebeeld worden en heeft eigenlijk nog zeer weinig te maken met superhero/villain toestanden. De musical scenes vind ik zelfs zeer goed passen in het concept!

Ferry 2. Ik had na de laatste film/serie al het gevoel dat het nu wel voldoende geweest was, ondanks dat het lekker wegkijkt, en dat werd bij deze toch bevestigd. De minste van alle Ferry's, vooral omdat we het ondertussen wel gezien hebben en omdat een cast met tieners qua personages toch wat te plat is tegenover de top personages en acteurs die we bij de andere varianten te zien kregen. Deze hoefde niet meer.

judgment at nuremberg (1961)
Altijd een heerlijk gevoel als ik een klassieker ontdek die om een of andere reden altijd onder mijn radar gebleven is.
3 uur lang gekluisterd naar het scherm zitten kijken.
dikke 10/10

Carry-On op Netflix.

Heel erg van genoten, spannend en no nonsense, het valt wel op waar ze hun inspiratie hebben gehaald, maar het heeft me geen seconde verveeld.

Op naar meer zou ik zeggen, revival of the 90’s action thriller.

Mufasa

Nog wel goed eigenlijk. Wel erg van den hak op den tak maar verder wel goeie prequel. Leeuwen zien er uiteraard fantastisch uit en genoeg grappige momenten.

Jammer dat er weinig Easter eggs waren of throwbacks. Gemiste kans om Kovu erin te steken of circle of life te brengen.

Malevolent (2018) 7/10

Jeugdige bende die voor 'quick cash' zogezegd geesten kan verjagen. Tot ze oog in oog komen te staan met échte geesten. Overigens een leuke plot twist.

The Rite (2011) 8/10

Een twijfelaar in het geloof volgt een cursus exorcisme met de legendarische Anthony Hopkins als exorcist.

Net Juror #2 gezien. Eastwood krijgt mij niet zo makkelijk mee met zijn films (als hij regisseert) maar met deze lukte hem dat wel. Zijn beste sinds, en imo beter dan, Sully.

Carry-On: oer degelijke action flick imo. Bateman is echt wel een goeie bad guy.
The Instigators: zie Carry-On. Wel wat meer comedy en over the top bij momenten maar imo nooit storend.

Gisteren Squid Game uitgekeken.
(laatste tijd constant series aan bingen op netflix).
Goede serie en idd zoals door velen beweerd word een vd beste te zien op netflix.
Zeker aanrader imho.

Net Juror #2 gezien. Eastwood krijgt mij niet zo makkelijk mee met zijn films (als hij regisseert) maar met deze lukte hem dat wel. Zijn beste sinds, en imo beter dan, Sully.
Net bekeken. Ik dacht eerst dat het een kopie van '12 Angry Men' ging zijn maar de wending in het verhaal maakt het origineel voor mij.
Zeer goed, idd!

Gladiator 2
Dat hij minstens even goed of spannend zou zijn als het orgineel had ik niet verwacht maar dit was een tegenvaller.
Wie beslist er toch om 2 achterlijke keizers te casten in zo ne film....Pascal en Washington op automatische piloot en de cgi stelde ook al niet veel voor.

Gladiator 2
Dat hij minstens even goed of spannend zou zijn als het orgineel had ik niet verwacht maar dit was een tegenvaller.
Wie beslist er toch om 2 achterlijke keizers te casten in zo ne film....Pascal en Washington op automatische piloot en de cgi stelde ook al niet veel voor.
Exact mijn gedacht. En een hoofdpersonage met het charisma van een natte dweil.

Terug
Bovenaan