Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier geen seconde saai gevonden, bleef boeien van begin tot einde. Heerlijke film imo.Once upon a time in Hollywood. Meh. Vond hem saai met momenten. DiCaprio zijn rol boeide mij te weinig. Cliff Booth vond ik dan wel weer interessant.
Heb vooral zin om nog eens Helter Skelter te bekijken.
Ook gezien, echt een topper opnieuw.The Mitchells VS the machines: fantastische animatiefilm!
Kruising tussen Cloudy with a chance of meatballs, Scott Pilgrim VS The world, Spiderman into the Spiderverse en Terminator.
9/10

Tenet.
I feel stupid.
Mja, het opzet is wel duidelijk denk ik. Maar 't ging voor mij allemaal veel te snel om de situaties echt te vatten. Wsl is het de bedoeling 'm vaker te zien, maar de lengte van de film nodigt daarvoor niet echt uit. Ik kan daarbij niet zeggen dat ik de personages interessant vond. Robert Patinson stak er wel bovenuit.Probeer die film te zien als een zandloper en dan snapt ge het wel denk ik
ik beaam. Mooi verhaal, bij momenten heel hard gelachen en een toch een kritiek/kritische blik naar de instagram/social media vs oudere generatie.The Mitchells VS the machines: fantastische animatiefilm!
Kruising tussen Cloudy with a chance of meatballs, Scott Pilgrim VS The world, Spiderman into the Spiderverse en Terminator.
Spannend, grappig en ook een traantje weg gepinkt. bovendien ook een aantal leuke knipogen naar andere films Perfect voor het hele gezin dus.
9/10
Interessante mislukking doet het misschien wat negatiever klinken dan het is, want ik vond de film best genietbaar. Muziek, beelden, sfeer, dat zat allemaal snor maar ik denk dat er met die elementen meer uit te halen viel.Mja, The Hunger is inderdaad meer style than substance, de beelden in combinatie met de muziek deden het wel voor mij. Een gelijkaardige film qua thema, stijl en tempo is Lèvres Rouges, en van Belgische makelij.
Ok, it's been done before, but boy did they bring it!Heerlijke soundtrack ook van François De Roubaix.Interessante mislukking doet het misschien wat negatiever klinken dan het is, want ik vond de film best genietbaar. Muziek, beelden, sfeer, dat zat allemaal snor maar ik denk dat er met die elementen meer uit te halen viel.
Ik zie dat Les Lèvres Rouges van Hary Kümel is. Al van gehoord maar nog niks van gezien, eentje voor op de watchlist dus. Zie dat de dude ook met Orson Welles gewerkt heeft.