Général Zantas
Well-known member
47 Ronin (2013) - 8,5/10
Lage ratings op imdb maar ik heb er echt van genoten. Love me some samurai shit.
Lage ratings op imdb maar ik heb er echt van genoten. Love me some samurai shit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top topper topperst.Predator
Ja mannekes, je mag zeggen wat je wilt maar zo maken ze ze toch echt niet meer.
90's thrillers? Heck yeah!Anyway, zeker een aanrader als je wat van het genre houdt.
Benieuwd hoe er op de eerste film wordt verder gebouwdHehe, onlangs voor het eerst de hele trilogie gezien. Ik beschouw het meteen als een van de betere (of beste) trilogieën ooit. I was caught off-guard. Ik heb normaal een hekel aan romantische films, maar dit is zoveel meer dan een doordeweekse Vitaya film, dus ik ben blij dat ik het een kans heb gegeven. Ik heb me zelfs over het feit kunnen zetten dat ik 5 uur naar Ethan Hawke moest kijken!Before sunrise
Een simpele romance die zo goed werkt omdat het focust op de juiste dingen. Een herkenbare setting in Wenen, maar dan niet als een grandioze plaats met adembenemende vistas. Eerder een grote stad die als zovele steden aanvoelt als je eenmaal wat meer door Europa ben geweest. Twee personages die een beetje excentriek zijn op hun eigen manier en toch zo herkenbaar in hun ideeën, achtergrond en keuzes. Alles in deze film voelt heel "down to earth" aan katapulteert waarschijnlijk veel mensen makkelijk naar hun late tiener/jonge twintiger jaren en hoe we ons voelden als we iemand speciaal leerde kennen(misschien op een vreemde plaats)
Edit: damn, juist geleerd dat er twee sequels zijn.Benieuwd hoe er op de eerste film wordt verder gebouwd
En het fijne is vooral dat die sequels ver uiteen liggen, telkens een jaar of tien. Waardoor de personages veel gegroeid zijn en helemaal anders in het leven staan dan toen ze in hun jonge jaren die ene, romantische nacht samen beleefden. Imo wordt het nog beter dan dit. Zeer benieuwd naar een rewatch van deze briljante trilogie.Before sunrise
Edit: damn, juist geleerd dat er twee sequels zijn.Benieuwd hoe er op de eerste film wordt verder gebouwd
Hopelijk voor jou wel! Het is geen typische, sentimentele nonsens zoals vele zogenaamde 'romantische' films wel kunnen zijn.Maar wat?
Ik zoek altijd naar wat romantische films om samen met m'n vrouw te bekijken. Zelf absoluut geen fan van. Dit zou maar eens dé oplossing kunnen zijn!
mja zit ook met dat gevoel, na dit hier te lezen...Maar wat?
Ik zoek altijd naar wat romantische films om samen met m'n vrouw te bekijken. Zelf absoluut geen fan van. Dit zou maar eens dé oplossing kunnen zijn!
Oh man, ik wil een uitgebreide review lezen als je ze alledrie hebt bekeken.mja zit ook met dat gevoel, na dit hier te lezen...
als ik voorbij de eerste geraak tenminsteOh man, ik wil een uitgebreide review lezen als je ze alledrie hebt bekeken.

En het fijne is vooral dat die sequels ver uiteen liggen, telkens een jaar of tien. Waardoor de personages veel gegroeid zijn en helemaal anders in het leven staan dan toen ze in hun jonge jaren die ene, romantische nacht samen beleefden. Imo wordt het nog beter dan dit. Zeer benieuwd naar een rewatch van deze briljante trilogie.
Damn, hoge lof. Vanavond Sunset opzetten.Beste trilogie ooit.