Holocene
Well-known member
Vind ik dus ook. Blijkbaar met DiCaprio.Wat is de meerwaarde van zo'n US remake?
Compleet nutteloos.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik dus ook. Blijkbaar met DiCaprio.Wat is de meerwaarde van zo'n US remake?
't Is Druk (zonder de n) oftewel Another RoundDrunk
Zeer goede film, Mads Mikkelsen is geniaal.
Jammer dat er hier een US remake van komt, alcoholcultuur kan je helemaal niet vergelijken met de US.

what dis meanalcoholcultuur kan je helemaal niet vergelijken met de US.
Ah op mijn kaartje stond er Drunk, excuses't Is Druk (zonder de n) oftewel Another Round![]()

Cijfers wijzen net aan dat alcohol een groter probleem is geworden dan 20 jaar geleden.what dis mean

Alst om kurosawa gaat heeft het bfi nog wel een paar mooie uitgaves (1 box met throne of blood, yojimbo, sanjuro, hidden fortress en seven samurai en rashomon apart)Zal het eens bekijken want er is wel wreed veel dat ik eens wil zien zo op het eerste zicht, maar moet dan eerst een dvd/blue ray speler vinden haha. Misschien idd eens 2e hands eerst zoeken.
Edit; als je een superlange lijst van aanraders hebt van early days tot jaren 70/80 ook altijd welkom. Al veel van je aanraders gezien en is toch meestal mijn meug.
Tot nu toe geen problemen gehad met amazon. Als het om blu ray's gaat zou ik er kagemusha eventueel ook nog bijdoen (de Duitse versie heeft nl subs maar dat staat niet op het hoesje. Pas ontdekt toen ik de blu-ray zelf opzette)Ik vind hem op amazon wat goedkoper, samen met rashomon Ran ook tegengekomen. Al bij al 80 euro valt goed mee. Eerst wel eens zien voor een blu ray speler
Edit; heb wel geen ervaringen met amazon dus weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is.
Dan moet het Amerikaans publiek geen ondertiteltjes lezen ah ja.Wat is de meerwaarde van zo'n US remake?
)gekker kan toch haast niet?
oh ja, die film met de godvergeten Skeet Ulrich in de hoofdrol.Dan moet je Chill Factor eens zien waarin de uitbater van een winkeltje en de bestuurder van een crémekar een nucleair wapen dat ontploft wanneer het te warm krijgt uit handen van terroristen proberen te houden.