Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Sloeg een beetje tegen. Niet helemaal men ding.

Booksmart (2019) 2/10

Hoe woker, hoe slechter, Jezus wat een slechte film. Slechte jokes, slechte pacing, characters die dingen doen die precies niet bij hun eerst voorgestelde persoonlijkheid horen. 🤮 Dit is misschien de eerste keer dat ik mij totaal niet kan vinden in een goede imdb score.

1701447504299.png

Booksmart is van 2019 dus die is nog van voor het populair werd om het nebuleuze woke te haten. Moest die vandaag uitkomen zou het kot idd waarschijnlijk een stuk kleiner zijn. Niet politiek correct meer I guess? :LOL:

Nee serieus, vrij geniale film en een van de betere komedies van laatste 10 jaar imo.

giphy.gif

To this day, whenever I see a panda I think of Ling Ling and Dever's face in this scene. Always cracks me up. 😂

En NCfoM natuurlijk ook geniaal.
@Green Mamba
tumblr_mpwaqjUkUq1so5joko1_500.gif

Booksmart (2019) 2/10

Hoe woker, hoe slechter, Jezus wat een slechte film. Slechte jokes, slechte pacing, characters die dingen doen die precies niet bij hun eerst voorgestelde persoonlijkheid horen. 🤮 Dit is misschien de eerste keer dat ik mij totaal niet kan vinden in een goede imdb score.
Amai, ik vond die geweldig goed en grappig. :unsure:

Family Switch op Netflix, me kostelijk met geamuseerd.

Btw om hier een discussie voor eens en altijd te beslechten:

Die Hard 1, kerstfilm, yay or nay?

I say yippie-Kay-yay

Krampus
Leuk dat er practical effects gebruikt worden. Als het een R rating had gekregen had het wel een favoriet kunnen worden maar nu is het eigenlijk gewoon een average horror film.

ow shit, nice! welke cinema was het?
Vermoedelijk alvast niet zaterdag in Antwerpen :unsure:

ow shit, nice! welke cinema was het?
Gewoon in Kinepolis Gent. Voor zoiets krijgen ze mijn geld nog wel. Episch gewoon, 20 jaar na datum, al tientallen keren gezien en toch nog steeds geëmotioneerd worden. Dit zijn gewoon de films der films. Niets kan die trilogie nog van nummer 1 halen.

Ik kijk alvast hard uit naar de Furiosa double bill.

Terug de awesomeness van Fury Road op het grote canvas, met dit stukje awesomeness in volle glorie door de luidsprekers.

Love Hard met de vriendin.
Geslaagde romcom, zeker voor een Netflix film te zijn (en 100x beter dan het thrash dat ik woensdag heb moeten kijken met "Best Christmas Ever" 🤮), had pas achteraf door dat de Love Hard een speling is op enerzijds Love Actually en Die Hard.

Toch blij dat het gezond verstand regeert hier op BG.

Ja, dus? Wel/niet? 😅

Ook Project Power gezien. Vreemd dat ik deze eerder nooit heb gekeken, een geslaagde "superhelden/krachten"-film die eerlijk gezegd beter is dan 90% van de Marvel & DC dingen van de afgelopen jaren, ondanks het obligatoire "woke" preekje (wat ik compleet niet snap in een setting als New Orleans, maar soit).

Terug
Bovenaan