Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, ik vond het ook soortgelijks saai en verwarrend.Gisterenavond Dune (part 1) gezien en meer dan een 7 kan ik die echt niet geven. Heeft een beetje hetzelfde probleem als Blade Runner voor mij: visueel interessant qua verhaal een pak minder.
Ik heb ook wat een hekel aan films die met namen van facties etc beginnen smijten alsof ik moet weten wie dat allemaal zijn en wat hun relatie is. Maakt het voor mij moeilijker om te volgen want ik onthoud dat niet van de 1e keer.
Onlangs ook gekeken. Nog met een relatief onbekende Cillian Murphy in een sterke rol. Boeiende film.The Wind that Shakes the Barley - 8.5/10 (Ken Loach, 2006)

Waarom zou je u daarvoor excuseren? Tegenstanders hebben geen smaak![]()
Ja, sorry maar ik vond deze dus wel echt goed he. De setting, world building, stijl, slow pace, ... Het zit allemaal erg goed. Zelfs de lengte van de film kon mij niet storen. 9/10. Néh![]()

Die film, ondanks dat ik hem niet echt echt goed kan noemen, is heel lang in mijn hoofd blijven nazinderen. Ergens doet die film iets heel goed, maar ik kan er mijne vinger niet op leggen.Alita: Battle Angel
Heel knappe cgi (in pakweg de Transformers films is zoiets echt niet te bekijken, hier werkt het gewoon), knappe omgevingen en wereld en een goed verhaal met een cyberpunk sausje erover. 7,5/10
Die film, ondanks dat ik hem niet echt echt goed kan noemen, is heel lang in mijn hoofd blijven nazinderen. Ergens doet die film iets heel goed, maar ik kan er mijne vinger niet op leggen.
Ik zou daar graag een vervolg van zien.
Voor mij in van de beste "sci-fi" films van de laatste jaren!Alita: Battle Angel
Heel knappe cgi (in pakweg de Transformers films is zoiets echt niet te bekijken, hier werkt het gewoon), knappe omgevingen en wereld en een goed verhaal met een cyberpunk sausje erover. 7,5/10
Same, die rare manga ogen hoefden niet voor mij. Maar voerall zeker een goede film en kijk uit naar de sequel, moest die er komen.Ik vond Alita in de cinema verrassend goed, en soort van underrated want eigenlijk is daar weinig buzz rond geweest. Zou ik nog eens moeten bekijken.
Net wel! Past totaal bij de stijl en het karakter.Same, die rare manga ogen hoefden niet voor mij. Maar voerall zeker een goede film en kijk uit naar de sequel, moest die er komen.