'Music by Hans Zimmer'.Dune pt 1
Visueel knappe film, verhaal was wel oke maar het boek beviel me een pak beter (wat logisch is natuurlijk). De muziek vond ik veel te bombastisch en begon me te ergeren op den duur.
'Nuff said.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Music by Hans Zimmer'.Dune pt 1
Visueel knappe film, verhaal was wel oke maar het boek beviel me een pak beter (wat logisch is natuurlijk). De muziek vond ik veel te bombastisch en begon me te ergeren op den duur.
Meer moet een film vaak niet zijn; entertainment.Gisterneavond Top Gun: Maverick maar eens bekeken. Clichés metersdik erop gesmeerd, maar toch echt wel een vermakelijke film.
Iets naar keuze van Monthy PythonIemand die mij een filmke kan aanraden (Netflix /streamz /Disney)??
Iets recenter maybe...Iets naar keuze van Monthy Python
L.A. ConfidentialIets recenter maybe...
Dude, gij schuift traag op zeL.A. Confidential
Glass OnionDude, gij schuift traag op ze
Gewoon iemand die recent iets heeft gezien dat de moeite was...
Recent heb ik naar The Killing van Stanley Kubrick gekeken. Kan ik best wel aanradenDude, gij schuift traag op ze
Gewoon iemand die recent iets heeft gezien dat de moeite was...

Iets niet met pellicule gefilmd mssRecent heb ik naar The Killing van Stanley Kubrick gekeken. Kan ik best wel aanraden![]()

1917 staat op NetflixIemand die mij een filmke kan aanraden (Netflix /streamz /Disney)??
Van de regisseur die ons Mad Max bracht. Hoog tijd dat ik de Happy Feet films eens bekijk.Dit weekend es Babe 2: pig in the city. Daar herinner ik me dan weer niets van.
Ik zie niet veel films maar die heb ik wel gezien lmao@Ruigen Das Society of the Snow(Netflix)?
Van de regisseur die ons Mad Max bracht. Hoog tijd dat ik de Happy Feet films eens bekijk.
Bone Tomahawk(2015)
Rewatch.. 6 denk? Ik miste Chicory.
Drunken Angel (1948)
Uitstekende noir van Kurosawa met een altijd entertainende Mifune, hun eerste samenwerking.
Maar het is toch vooral de dokter, Shimura, die de prent steelt. En de gruwe desolate overblijfselen van het naoorlogse Tokyo. Bijna 80 jaar oud en vloeit eigenlijk evengoed zoniet beter dan de gemiddelde moderne film.
La Sociedad de la Nieve(2023, Society of the Snow)
Gebaseerd op de vliegtuigramp in de Andes 1972. Zelfs al wist ik in grote lijnen wat er ging gebeuren, het was nog steeds vol ongeloof en met gebalde vuisten kijken. Sterk verfilmd.
Poor thingsIets niet met pellicule gefilmd mss![]()
ThxPoor things
Vooral niet vergeten om te kijken naar Crank - High Voltage. Als ge denkt dat het niet absurder kan wordenCrank - In zijn genre echt nog wel ok die scène waarin hij belachelijk snel loopt bv. Amusante nonsens, jammer dat ze richting einde een poging tot verhaal doen, verpest de adrenaline trip toch wat.