Ik voel mij vaak de enige die dat dus echt geen slechte film vindt...![]()
Je bent niet de enige. Maar de film heeft wel een onnodig overgecompliceerd plot en een zeer oninteressante bad guy imo. Verder wel een paar leuke actiescènes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel mij vaak de enige die dat dus echt geen slechte film vindt...![]()
Same. Dat is gewoon J-Lo en niet *insert character name*Awel, heb gisteren zitten denken om die op te zetten, maar ivm de discussie hier enkele dagen geleden rond actrices waarbij je het personage niet kan loskoppelen van de actrice: ik heb dat dus met Jennifer Lopez.
Ik kan mij met de beste wil van de wereld nooit inleven in haar rol, ik denk telkens "jong, gij elitair strekenwijf, hoe kunt gij u nu die rol eigen maken...".
Mss gewoon omdat ik het een slechte actrice vind sinds ik Enough heb gezien , mannekes, hoe slecht was die daarin.
![]()
Memorabele scene dit...
Nog wat tweeks aan de story (beetje minder cliché en dom) en 't had als game iets episch kunnen zijn.
Ik ben toch een fan van uw filmkeuzes!waterworld. (1995)
gisteren op vtm2. Lang geleden, maar toch wel een heerlijke epos. Blij dat ik hem nog es terug zag.
nooit gesnapt waarom die zo geflopt is.
Helemaal mee eens!waterworld. (1995)
gisteren op vtm2. Lang geleden, maar toch wel een heerlijke epos. Blij dat ik hem nog es terug zag.
nooit gesnapt waarom die zo geflopt is.
MAD MAX ON WATER IT IS

Probably yes.Helemaal mee eens!
Over het floppen: is die niet gigantisch boven budget gegaan? Een geval van: "hoe hoger het budget, hoe hoger de verwachtingen?".
Nog geen drone's toen, maar gewoon helikoptergewijs.Terminator 2 was destijds verbluffend. Niks kwam in de buurt. Mensen konden hun ogen niet geloven en zoals Sheldon al zei, kan nog steeds mee. Film is veel indrukwekkender dan Kong vs Godzilla in mijn ogen...ik herriner mij terminator 2 toch niet als een cgi hoogstandje, mss voor die tijd wel. herinner mij een cirkelvormig blauwgrijs portaal en een telefoonhokje. dat heb ik nog nooit in het echt gezien ook niet. (ja zelfs telefoonhokskes niet)
zal eens een rewatch moeten doen, want de film was wel een fun watch.
dat gezegd, verschil tussen realisme en fotorealisme moet gemaakt worden. apen, draken en dinosaurusen zijn niet meteen realistisch te noemen, wel vermakelijk en ik vond kong vs godzilla wel een cgi hoogstandje.
Absoluut! Deel twee nog niet gezien, maar kijk ernaar uit want deel een was alvast een zeer leuke swashbuckler!Als mensen nog op zoek zijn naar filmtips:
The Three Musketeers: D'Artagnan (2023) (deel 1) en The Three Musketeers: Milady (2023) (deel 2).
Echte aanraders. Het zijn Franse films, maar zijn imo beter dan de meeste Hollywoodfilms met een budget van 10 keer meer.
Een goed verhaal dat 'vooruitgaat', heel veel afwisseling in 'soort scènes, zeer goede acteurs, ... En fans van Franse geschiedenis en Versailles (en Eva Green) zullen helemaal aan hun trekken komen.