Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je fan bent van het zomeraanbod van Canvas kan ik ook aanraden om tijdens de kerstperiode ook de BBC in het oog te houden. Elke namiddag zowel op BBC one als BBC two een klassiekerWas mijn eerste Haneke, moet ik eerlijk toegeven
Vanavond The Third man #dankucanvas
Veel goeds te ontdekken, dan. Ik heb zelf nog heel wat van zijn films op de watchlist staan (The Piano Teacher, Benny's Video, Le temps du loup, ...)Was mijn eerste Haneke, moet ik eerlijk toegeven
Vanavond The Third man #dankucanvas
Prachtige, prachtige film. All time favoriet hierzo. Dat einde, man man man. Samen met CLose Up mijn favoriete Kiarostami.Af en toe krijg ik na het bekijken van een film op Mubi de mogelijkheid om deze te delen met iemand. Dus als er iemand "Through the olive trees" van Abbas Kiarostami wil zien PM mij het mailadres naar waar ik Mubi een link moet laten forwarden en ik regel het. Enige voorwaarde voor hun is dat je een account aanmaakt (gewoon een account je moet daar geen abo bijnemen)
Moet ik nog zien, maar Taste of Cherry vond ik héél sterk.Prachtige, prachtige film. All time favoriet hierzo. Dat einde, man man man. Samen met CLose Up mijn favoriete Kiarostami.
Had je de andere films uit de Koker trilogie al gezien?
Wist niet dat het een trilogie is maar blijkbaar wel alle 3 gezien het laatste jaar. Vond deze wel de minste, iets te meta voor mij. Close up ook nog niet gezien.Prachtige, prachtige film. All time favoriet hierzo. Dat einde, man man man. Samen met CLose Up mijn favoriete Kiarostami.
Had je de andere films uit de Koker trilogie al gezien?
Ah, ik vond dat net zo goed. Elke film introduceert een nieuwe laag.Wist niet dat het een trilogie is maar blijkbaar wel alle 3 gezien het laatste jaar. Vond deze wel de minste, iets te meta voor mij. Close up ook nog niet gezien.
Ik vond dat ze leken op de avatar van @Loser.Arrival (2016) bekeken.
Laat linguïsten cool lijken (ze zijn ook cool).
Ik vond dat die logogrammen leken op de cover van het album () van Sigur Ros.
Inderdaad, vrouwelijke hoofdrol in een Alien film, hoe durven ze!Alien : Romulus
Ook moeten vaststellen dat The Walt Disney company na de overname van 20th Century Fox ook deze franchise weer besmet met de verplichte "woke" variatie in de cast (Afrikaan / Aziaat / Blanke, vrouw in de hoofdrol en laatste overlevenden, man die bestempeld wordt als smeerlap (vader van de zwangere vrouw) ,... 0,0 meerwaarde
Zalig! Is mijn favoriete regisseur.Net Caché op Canvas gezien en ben compleet omver geblazen. Wat een fantastische, en diep verontrustende film. Ondanks het trage tempo zat ik twee uur aan het scherm gekluisterd.
Briljant geschreven en geacteerd, efficiënt in beeld gebracht. En dan die grote WTF scène, die bijzonder effectief werkt. Wow, die kwam even binnen zeg Grote klasse
9/10
too low.Sudden Death (1995): 6/10

Bwo, ik weet niet goed wat de tijdsgeest ermee te zien heeft?too low.
voor mij een solid 8/10 , toch gezien de tijdsgeest.
die fight met die mascotte pinguin in de keuken![]()