Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ja, ik heb in principe niets tegen lange films maar vond toch dat er in The Green Mile wat meer geknipt mocht worden. Die muis, really?
Ik vind het geen slechte film maar een beetje te melig naar mijn goesting en het "magical negro" gehalte is hier echt off the charts.
Wel helemaal akkoord over acteerprestaties, productieontwerp en muziek. Ik ben nogal een Thomas Newman fanboy en The Green Mile OST staat hier regelmatig op.
Had je een script verwacht?Godzilla Vs Kong
Wat een zinloze film, hoe speel je dit klaar met zo'n miljoenenbudget. Kan er dan geen 1% van de tijd besteed worden aan een degelijk script ?

Ik probeer altijd met een open mind aan een film te beginnenHad je een script verwacht?![]()

=>Garden State (2004)
Aangenaam verrast eigenlijk, typische slacker movie (or so i hear) en ideaal voor vrijdag avond.
Nathalie Portman, damn, still makes my spine tingle. SO CUTE! Weird, but cute
7/10
"IK WIL POEPEN" ?met een begrijpelijk maatschappelijk probleem.
Goh ja, ik heb in principe niets tegen lange films maar vond toch dat er in The Green Mile wat meer geknipt mocht worden. Die muis, really?
Ik vind het geen slechte film maar een beetje te melig naar mijn goesting en het "magical negro" gehalte is hier echt off the charts.
Wel helemaal akkoord over acteerprestaties, productieontwerp en muziek. Ik ben nogal een Thomas Newman fanboy en The Green Mile OST staat hier regelmatig op.